    From: WS <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: EURO i USD poszłytrochę w dół, a ceny moto NIE
    Date: Tue, 14 Apr 2009 14:07:31 -0700 (PDT)

    On 14 Kwi, 15:57, "Oniet" <o...@o...eu> wrote:
    > Zauważyliście, że dilerzy chętnie i szybko podnoszą ceny moto wraz z kursami
    > walut?. A jak kursy spadły o ok. 10 % to nie widać 10-procentowych obniżek w
    > salonach.... Albo niech dadzą stałe ceny w PLN na cały rok, albo niech podadzą
    > ceny w obcych walutach, bo to co jest teraz to jakieś jaja...
    Ceny tak szybko nie spadną bo dilerzy kupowali motocykle na przełomie
    roku a wtedy było najdrożej.
    Rozmawiałem o tym na trgach z kolesiami z Yamachy bo troszkę mie
    zaszokowały ich podwyżki.
    Twierdzili że nie mieli wyjscia bo musieli wtedy robić zamówienia by
    mieć czym handlować na początku sezonu.
    Pozdrawiam.
    Waldek
    BMW F650ST