  • 61. Data: 2011-05-13 08:10:47
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Ty również - ja dostaję zawału jak na żylety wyprzedza mnie
    > motocyklista,wpada przede mnie pół metra od maski i zapala się
    > mu światło stop. Ja wiem na jakim dystansie ja wyhamuję i wiem
    > na jakim wyhamuje moto - jeśli motocykliście strzeli do łba lub
    > zozstanie zmuszony do awaryjnego/gwałtownego hamowania - mam
    > świadomość, że to ja będę słuchał od rodziny cyklisty, że jestem
    > mordercą.

    Ponoc samochody hamuja szybciej niz motocykle wiec badz spokojny :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2011-05-13 09:29:42
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 12 Maj, 23:13, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Albo miales miejsce i roznice predkosci, albo facet zdazyl na tyle
    > przyspieszyc...
    > Razem jakos mi trudno to sobie wyobrazic.
    Bylo miejsce ale jak facet zobaczyl migacz i po rozpoczeciu przeze
    mnie manewru przyspieszyl. Juz bylem okolo 40 cm na lewym pasie ale
    jak facet nadjechal trabiac wrocilem na srodek.

    > To nie bardzo rozumiem, co dalej sie dzialo. Jechal Passat obok Laguny, gosc
    > w Lagunie zrobil Ci miejsce, tzn. co zrobil? Bo zrozumialem, ze zjechal na
    > prawo i zrobil miejsce miedzy soba a Passatem? A jak juz Passat zjechal na
    > srodkowy, to nie mogles go wyprzedzic lewym?
    Passat jechal okrakiem na lewy i srodkowym pasie, na zakladke z
    laguna. Nie bylo mozliwosci wyprzedzic go ani z prawej -tir- ani z
    lewej bo mnie blokowal celowo.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 63. Data: 2011-05-13 09:51:11
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 13 Maj, 01:46, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > motocyklistom, zawsze dając znak czy to ręką przez okno czy
    > kierunkowskazem, ale to co poniektórzy wyprawiają - przyprawia o
    Ciezko mi jest sobie wyobrazic powyzsza sytuacje, wyprzedzania
    samochodu i gwaltownego hamowania przed nim bo jest to dla
    motocyklisty proszenie sie o powazny wypadek. Zreszta jezdzac na
    motocyklu trzeba planowac z wyprzedzeniem. Nie ma miejsca = nie
    wyprzedzam.

    > Dlatego generalizowanie jest domeną pojebów - wredni kierowcy
    > samochodów (pomyśli każdy rowerzysta i motocyklista), nie biorąc
    > pod uwagę kierowców, którzy wyraźnie ułatwiają cyklistom życie
    > na naszych zatłoczonych drogach.
    Co jest raczej domena tej grupy. Dyskusja o motocyklach zawsze zaczyna
    sie od _wszyscy_.
    Dopiero pozniej zaczynaja do glosu dochodzic ci umiarkowani.

    > I w 2 stronę.
    Chcialbym

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 64. Data: 2011-05-13 11:29:51
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Bylo miejsce ale jak facet zobaczyl migacz i po rozpoczeciu przeze
    > mnie manewru przyspieszyl. Juz bylem okolo 40 cm na lewym pasie ale
    > jak facet nadjechal trabiac wrocilem na srodek.

    No to ja bym juz nie wrocil, jesli facet dalej byl z tylu.
    I wyprzedzajac takich lewopasowcow staram sie to zrobic na tyle szybko, zeby
    nie mieli czasu na robienie glupich numerow.

    > Passat jechal okrakiem na lewy i srodkowym pasie, na zakladke z
    > laguna. Nie bylo mozliwosci wyprzedzic go ani z prawej -tir- ani z
    > lewej bo mnie blokowal celowo.

    Dobrze rozumiem, ze Laguna zwolnila, zeby Cie puscic, a Passat zaczal
    blokowac oba pasy, tak? Bo strasznie metnie to opisales.

    --
    Axel

  • 65. Data: 2011-05-13 11:32:43
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Co jest raczej domena tej grupy. Dyskusja o motocyklach zawsze zaczyna
    > sie od _wszyscy_.
    > Dopiero pozniej zaczynaja do glosu dochodzic ci umiarkowani.

    Eeee tam - na kazdej grupie, tak jak i na drodze, widac najbardziej tych
    oszolomow. A 100x wiecej normalnych sobie jedzie/pisze spokojnie.

    --
    Axel

  • 66. Data: 2011-05-13 11:42:43
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 13 Maj, 11:29, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:
    > No to ja bym juz nie wrocil, jesli facet dalej byl z tylu.
    > I wyprzedzajac takich lewopasowcow staram sie to zrobic na tyle szybko, zeby
    > nie mieli czasu na robienie glupich numerow.
    Motocykl ma mniejsze szanse w starciu z samochodem wiec wolalem
    uniknac ewentualnego najechania z tylu.
    Zreszta to bylo na tyle szybko, ze nawet jakbym zostal na tym pasie to
    ten passat i tak mialby szanse wepchnac sie z mojej lewej strony.
    Cala sytuacja odbywala sie na tyle dynamicznie, ze ciezko jest to
    opisac.
    Mijam passata swoim pasem, jade za laguna, patrze co robi vw i widzac
    ze jedzie tym samym tempem co laguna, wrzucam kierunek. Patrze czy
    laguna dalej jedzie srodkiem, zaczynam zmieniac pas. Trwa to moze ze
    2-3 sek. Jestem juz na lewym i slysze za soba trabienie. Wracam na
    srodkowy a passat zaczyna jechac obok mnie.
    Tak to mniej wiecej wygladalo.
    Zeby bylo ciekawiej to passat przyspieszyl dopiero w momencie jak juz
    zaczynalem wyprzedzanie laguny.
    Ale on jechal ze _stala predkoscia_ do chwili kiedy ja _zaczalem_
    wyprzedzanie.

    > Dobrze rozumiem, ze Laguna zwolnila, zeby Cie puscic, a Passat zaczal
    > blokowac oba pasy, tak? Bo strasznie metnie to opisales.
    Dokladnie tak. Moglem go minac dopiero jak utknal przed nastepnym
    skrzyzowaniem.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 67. Data: 2011-05-13 11:53:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-13 09:51, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ciezko mi jest sobie wyobrazic powyzsza sytuacje, wyprzedzania
    > samochodu i gwaltownego hamowania przed nim bo jest to dla
    > motocyklisty proszenie sie o powazny wypadek.

    Wyprzedzanie i kontrolne położenie nogi/rency na hamulec
    powoduje zapalenie się światła stopu - to wystarczy by
    znerwicować tego w samochodzie, a nie daj bóg doprowadzić u
    mniej doświadczonego do "stresowej reakcji".

    > Co jest raczej domena tej grupy.

    Taaa ,,, poczytaj se rowerową - wątki o autach, i motorową -
    wątki o autach. Nie pieprz zatem.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 68. Data: 2011-05-13 12:36:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    b.googlegroups.com...

    > ??

    > Raczej zdrowy rozsadek.

    Raczej pierdolec, czego swiadkami jestemy tu wszyscy.

  • 69. Data: 2011-05-13 12:43:00
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 13 Maj, 11:53, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > Wyprzedzanie i kontrolne położenie nogi/rency na hamulec
    > powoduje zapalenie się światła stopu - to wystarczy by
    > znerwicować tego w samochodzie, a nie daj bóg doprowadzić u
    > mniej doświadczonego do "stresowej reakcji".
    W ktorym motocyklu?? Ty kiedys jechales na motocyklu?
    Bardziej stresujace bedzie przyhamowanie silnikiem. :)
    Przestan wasc gadac glupoty.

    > Taaa ,,, poczytaj se rowerową - wątki o autach, i motorową -
    > wątki o autach.
    Nie wiem co to ta motorowa grupa ale chyba chodzi Ci o motorowki. Ale
    nie wiem jaki to ma zwiazek z samochodami.
    Na grupie motocyklowej jakos nie moge sobie przypomniec narzekania
    takiego jak tu o puszkach.

    >Nie pieprz zatem.
    Myslisz, ze jak napiszesz pieprzysz albo pierdolisz bedziesz brany
    bardziej na powaznie?

    Bartek Kacprzak

  • 70. Data: 2011-05-13 12:45:13
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 13 Maj, 12:36, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Raczej pierdolec, czego swiadkami jestemy tu wszyscy.

    Nawet wobec takich losi jak ten z watku o wyprzedzaniu?
    Sprobuj zatem wsiasc na motocykl i pojezdzic po miescie chlopaku. Jak
    zrozumiesz o czym mowa wroc to pogadamy bo jak na razie to nie wiesz o
    czym mowisz.

    Bartek Kacprzak