  • Data: 2014-09-25 13:03:42
    Temat: Re: EPO -- do Trybuna
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ściągnąłeś EPO czy nie? U mnie EPO nie ściąga się.
    >
    > Jałówka ;) z włączonym WiFi i włączonym (a nawet ,,zamkniętym'')
    > odbiornik GPS oraz drobiazgami (typu pogoda) ciągnie na tablecie
    > 3.3% pojemności akumulatora na godzinę, czyli jedno ładowanie do
    > pełna starczyć może na 30 godzin takiej jałowej ,,pracy'' tabletu.
    > IMO nie warto wyłączać ani odbiornika GPS, ani WiFi -- WiFi
    > wyłączałem do tej pory sporadycznie, zaś odbiornik GPS zazwyczaj
    > włączałem tylko wtedy, gdy był mi potrzebny; zazwyczaj włączając
    > odbiornik GPS, wyłączałem WiFi.

> [...]

    Nie. Nawet na próbę przywróciłem "ustawienia fabryczne" w telefonie. Nic
    to nie dało. Nadal pobiera tylko 25% i wyskakuje błąd. Wcześniej były w
    tej sekcji jakieś wpisy o pobranych plikach i okresie ważności, teraz w
    tych sekcjach - czas pobierania, czas rozpoczęcia, termin ważności jest
    tylko jeden opis - "niedostępny". Ale o dziwo sam telefon po tym
    resecie łapie FIXa w try miga, nawet bez włączonego aGPSu.. Ciekawe jak
    długo będę mógł się z tego cieszyć...

    Jasna sprawa, ja na co dzień mam wszystko powyłączane, wszystko, łącznie
    z drugą kartą SIM włączam kiedy jest potrzebne. Tj. jadę do lasu włączam
    GPS, jazda autem to właczony transfer danych i tym samym druga karta SIM
    i GPS, w domu gdy jest potrzeba to włączam wi-fi i bluetooth. Skutkuje
    to tym że baterię ładuję średnio jak w normalnym telefonie w dawnych
    czasach.. 8-)