  • 31. Data: 2012-02-20 12:09:02
    Temat: Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 20.02.2012 12:06, schrieb Aleksander Tilkowski:
    > Jak można lecieć na taką odległość samolotem? Jak samochodem jest
    > 400km to samolotem pewno ze 300km.
    > Co to 15 minut się leci? Za 180EUR?
    > Przyznam, ma kolega fantazję, pieniądze i czas.
    > To zupełnie nie jest pułap naszej wyprawy.

    Samochodem 480km, samolotem 400. Leci się godzinę. Ale korki bywają,
    budowy po drodze i w samolocie się zdrzemnę. Pojechałbym pociągiem, ale
    czasy odjazdów do dupy. Musiałbym o 4 rano wyjechać, by zdążyć na
    meeting. Teraz muszę wyjechać o 5 z domu, ale meeting zrobiliśmy
    wcześniej przed Embedded i można się potem zająć targami.

    Waldek

  • 32. Data: 2012-02-25 10:23:00
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    Mamy jeszcze jedno wolne miejsce.