  • 11. Data: 2012-02-18 17:48:47
    Temat: Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    > Czyzby miejsca w goscincach po 25EUR byly juz zajete ?

    Miejsce w pokoju wieloosobowym (hostel) od 14 euro wzwyż. Jest poza
    sezonem. No i nie z rezerwacją w przeddzień. Myślę, że jak się
    wynajmie pokój pięcioosobowy, będzie może trochę taniej. W centrum
    hostele zaczynają się od 16 euro za nocleg. Hotele oczywiście, jak
    kolega zauważył, nieporównywalnie więcej.

    > Ja proponuje udac sie DIeslem koszta bede wtedy niskie a sama Norymberga
    > i okolice bez problemu U-BAHN'em i autobusami.
    Bardzo dziękuję za cenną uwagę.
    > Benzyniakiem nie ma nawet sie po co pchac przy dzisiejszych cenach paliwa.
    Oczywiście i takie preferencje jestem w stanie uwzględnić jeśli będę
    miał z czego/kogo wybierać.
    Niestety na razie do wyboru jest póki co tylko benzyna i LPG. Diesli
    niet.

  • 12. Data: 2012-02-18 17:49:13
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

  • 13. Data: 2012-02-18 18:48:12
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-18 18:49, Aleksander Tilkowski pisze:

> [...]
    > miał z czego/kogo wybierać.
    > Niestety na razie do wyboru jest póki co tylko benzyna i LPG. Diesli

    Na bawarii nie szuka sie hotelu bo te sa z zalozenia tam drogie a tzw
    gasthofu albo gasthausu z pokojami wtedy ceny sa smieszne obsluga bardzo
    mila i mozna zamowic extra tanie jedzenie.

    Hotele to sa dla tych co maja zbyt wysokie mniemanie o sobie albo za
    duzo firmowej kasy do wydania.

  • 14. Data: 2012-02-18 18:58:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Zenek wrote:

> [...]
    > mila i mozna zamowic extra tanie jedzenie.
    >
    > Hotele to sa dla tych co maja zbyt wysokie mniemanie o sobie albo za
    ...albo samochodu pod łapą. Wiem, gdzie można przenocować taniej, ale
    niestety potrzebny wtedy samochód. Wypożyczyć samochód kosztuje więcej, niż
    różnica między ceną hotelu w okolicy, a "na wsi".

    Waldek

  • 15. Data: 2012-02-19 08:44:12
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    > 180EUR. Nie.
    >
    > Waldek

    To taniej zanocować, ETAP HOTEL w Erlangen, 10 km od centrum Norymbergi
    238zł za pokój 3 osobowy, praktycznie 4 by się zmieściło :)
    Piotr

  • 16. Data: 2012-02-19 11:24:58
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PP wrote:

    > To taniej zanocować, ETAP HOTEL w Erlangen, 10 km od centrum Norymbergi
    > 238zł za pokój 3 osobowy, praktycznie 4 by się zmieściło :)

    Gdzie tam taniej. Musiałbym dzień wcześniej wyjechać. Samochodem mi się nie
    chce, pociąg kosztuje prawie tyle co samolot, a dzień pracy, czy nawet pół
    dnia liczy się też. A w pokoju wieloosobowym nocować mi się nie chce, chyba,
    że dwuosobowym z atrakcyjną osobą kompatibilnej płci :-).

    Zresztą sprawdź, czy ten hotel ma wolne miejsca w czasie targów.

    Waldek

  • 17. Data: 2012-02-19 11:37:30
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    Są już cztery osoby chętne, ale jedna się waha.

    Wciąż czekam na zgłoszenia/propozycje/uwagi.

    Najprzyjemniej byłoby myślę znaleźć kogoś "Last Minute", kto mieszka
    na trasie, gdzieś blisko granicy.

    Taki ktoś, co to może pojechałby, ale jak nie to też nie koniec
    świata.
    W razie, gdyby ze "stałej ekipy" się nam ktoś wykruszył, taki "Last
    Minute" mógłby, po telefonie, w ciągu 2-4h podjechać na trasę i
    załapać się na przejazd za 50% "ceny regularnej".

  • 18. Data: 2012-02-19 12:17:14
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Mam pytanie, czy na tych targach można zobaczyć coś ciekawego i nowego?
    Ja co roku chodzę na Automaticon, i co roku jest praktycznie to samo.

    R.

  • 19. Data: 2012-02-19 14:04:25
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    Witam.
    > Mam pytanie, czy na tych targach można zobaczyć coś ciekawego i nowego?
    > Ja co roku chodzę na Automaticon,

    Jak kolegę interesują dystrybutorzy eksponatów muzealnych to
    Automaticon jest w sam raz.
    Program Embedded World, konferencji i lista wystawców dostępne są pod
    linkiem, który podałem na początku. Relacja z poprzednich targów też
    tam jest.

  • 20. Data: 2012-02-19 14:33:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Aleksander,

    Sunday, February 19, 2012, 3:04:25 PM, you wrote:

    > Jak kolegę interesują dystrybutorzy eksponatów muzealnych to
    > Automaticon jest w sam raz.

    Jasne. Tylko ta najnowoczesniejsza elektronika potrzebuje również
    zasilania i elementów wykonawczych wygladających jak eksponaty
    muzealne.

    [...]

    --
    Best regards,