  • Data: 2015-07-23 00:52:24
    Temat: Re: ELM327 WiFi OBD2
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID news:55af60ab$0$2190$65785112@news.neostrada.pl
    > Pisząc o kilkudziesięciu urządzeniach BT nie miałem na myśli ich
    > użetności w diagnostyce aut, bo w tym zakresie jeszcze nie testowalem
    > ich.

    Czyli bredzisz.

    > Chodziło mi o jakość takiego łącza w laptopach, tabletach,
    > słuchawkach, wieży hi-fi i telefonach. I jak się okazuje w każdym z nich
    > BT to porażka.

    Najzwyczajniej kłamiesz, lub używasz badziewnego sprzętu. W w/w nie miałem nigdy
    porażki, wiedząc doskonale że BT zapenia dobrą komunikację do 10m (nie przez sciany).

    > I dobrze że chociaż nie udajesz mądrego posługując się wiedzą znaleziona
    > w necie.

    Ty nawet nie sięgasz do netu, tylko do grupy dyskusyjnej. Niestety, nie jestem w
    stanie przekazać Ci większej wiedzy niż poziom elementarza. Najzwyczajniej nie
    ogarniesz. Dowodem są Twoje dotychczasowe dyskusje/wpisy oraz poziom zapytań. Weź
    mnie spląkuj najlepiej, będzie Ci wygodniej :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))