  • Data: 2015-07-12 08:52:24
    Temat: Re: ELM327 WiFi OBD2
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-11 o 17:21, Shrek pisze:

    > Zależy co potrzebujesz - błędy doczytasz i skasujesz (jeśli będzie
    > dział, bo różnie to bywa). Dane podstawowe jak temperatura, przepływ
    > powietrza i zapłony z silnika odczytasz. Nie wiem co chcesz więcej.
    >
    > Co do kupna - ja kupowałem od chińczyka na aliexpress i działał. Z
    > allegro akurat nie działa. Więc kupuje następny od chińczyka.
    >
    > Shrek.

    Głównie mi chodzi o odczyt hardware, np. nagminnie psują się bratu w
    Passacie czujniki ABS, a samo zdiagnozowanie takiej awarii u mechanika
    to nieomal koszt całej wymiany tego czujnika.

    Poza samym adapterem i aplikacją z Google Play co jeszcze jest potrzebne
    do obsługi tego?

    Trochę dziwne... jest to przecie to samo urządzenie... może na Allegro
    kupiłeś jakieś wadliwe?