  • Data: 2014-05-28 01:27:40
    Temat: Re: ELM 327
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-28 00:43, MichaelData wrote:
    > Jakiś czas temu, zanabyłem takie coś (ELM 327) z BlueTooth i sobie
    > podłączam tu i tam i ładnie bangla np z PCtem (laptop). Niestety
    > nieładnie bangla z dostępnymi aplikacjami na Android ale szczególnie źle
    > z pojazdami KIA. Te nowsze KIA jeszcze OK ale starsze np: KiA Carnival
    > nie bardzo. Chyba przetestowałem większość programów (nawet te
    > drogie/płatne) i mam dostępnych tylko kilka funkcji.

    wykorzystując temat mam pytanie.
    Na rynku jest dostepnych wiele skanerów na BT i na USB.
    Rozrzut cenowy jest tez spory.
    Na co zwrocic uwage, ktore sa lepsze (USB czy BT).

    Podobno SkanTool w najnowszej wersji nie obsluguje 'chinskich podrobek'?
    Te programy sa platne, czy licencjonowane (stad czesto i cena wyzsza za
    komplet: urzadzenie+program).

    A moze zamiast ELM327 lepszy bedzie OBDLink SX ?