  • Data: 2020-05-21 17:18:23
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 20 May 2020 17:24:05 +0200, z

    > Piszesz na polskiej grupie.

    W roku 2020 piszę a nie jak się tobie wydaje, w 1990.

    > Elektryki nie będą przyszłością zwłaszcza w polskich
    > warunkach gdzie Kowalski ma jeden samochód.

    Ty żyjesz w jakimś oderwanym od rzeczywistości równoległym świecie. Weź
    sobie pojedź na przedmieścia i wsie, tam pod każdym domem po 2-3 samochody.
    U mojego sąsiada z 6 samochodów stoi.

    > Być może kiedyś wodór.

    I znowu wychodzi z ciebie ignorant. Już firmy zawieszają prace nad małymi
    autami wodorowymi bo są ZA DROGIE. Zresztą i Toyota pokazuje że to jakaś
    ślepa uliczka jest. Mirai jest na rynku od ponad 10 lat, a wielokrotnie
    wyprzedziła go Tesla (która zaczęła produkwoać później) oraz inni
    producenci robiący EVy (rzekomo technologię niedopracowaną). Idź, idź...

    --
    Pozdor
    Myjk