  • Data: 2020-05-19 22:16:45
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-15 11:56, z wrote:

    > Jak to nie.
    >
    > W tok fm rano usłyszałem od specjalisty że dzięki spodkowi tlenku azotu
    > mniej ludzi umiera.
    > Nie dlatego że jest mniej wypadków czy innych przyczyn tylko WŁAŚNIE ONX.

    Z pomiarow jakos nie wynikalo, ze cos istotnie spadlo.
    No a poza tym - bardzo ciekawe jaki to specjalista. Pandemia trwa u nas
    w Europie jakies nieco ponad dwa miesiace a tu jakies statystyki, ze
    ludzi mniej umiera i to wlasnie dzieki NOX?
    Litosci, nawet nie potrafia zliczyc/kwalifikowac tych co od wirusa
    umieraja - tylko jakies grube przyblizenia a co dopiero w powiazaniu z
    czyms takim jak NOX.

    To przeciez pelna kompromitacja "ekspierda" i wlasciwie calej audycji.
    Zwykle nierzetelne dziennikarstwo.
    No ale jak to propaganda - 1000 razy powtorzyc takie manipulacje i juz
    pojawi sie grono wiernych i gorliwych wyznawcow. W koncu ziemia jest
    plaska, no nie?

    --
    mk4