  • Data: 2023-05-11 16:52:00
    Temat: Re: EFHW antena
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 May 2023 15:38:18 +0200, Wiesiaczek wrote:

    > Owszem, tak wygląda dla niektórych. Pracodawcy nie jest potrzebny
    > filozof tylko robol i tak się włąśnie hoduje proli.

    Pracodawca, mając zamówienie na milion czy chocby tysiąc produktów,
    potrzebuje takiego robola.

    A Ty co postulujesz - zeby każdy sobie zamawiał produkt na zamówienie?

    > No, satysfakcja gwarantowana! :)

    > Tylko tyle, że poza pracą człowiek może mieć jakieś głębsze życie duchowe.
    > Tymczasem literatura, muzyka (nie mowię o discopolo) i inne sztuki będą
    > praktycznie poza jego zasięgiem. A jest wiele innych dziedzin życia,
    > którymi zajmują się niektórzy poza pracą.

    No ale jaka to róznica, ze ktos jest robolem, inżynierem czy lekarzem?
    Robol po 8, czy tam 10h idzie do domu, lekarz na dyżur,
    a inżynier siedzi i kombinuje :-)

    > No i praca sama w sobie może być satysfakcjonująca a nie wykonywana
    > mechanicznie jedynie jako źródło utrzymania.
    > Czy do tego znajomość "literek" jest potrzebna?
    > Według mnie jest to podstawa.

    Jak bedziesz np samochody projektował, siedział w tych wszyskich CAD,
    to po co ortografia? Zeby maturę zaliczyć?

    Ale ja przeciez postuluje uproszczenie ortografii.
    Zrobi sie ustawę, i to rzułw będzie poprawne, a żółw zaledwie
    dopuszczalne w okresie przejsciowym :-P

    Czy zapamietanie jak sie pisze "poprawnie" grzegżółka (?)
    daje inżynierowi wiekszą satysfakcje z projektu, albo z słuchania
    opery?

    J.