-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: EBD
Date: Sat, 11 Dec 2010 12:38:34 +0100
Organization: -
Lines: 34
Message-ID: <3...@4...com>
References: <idt0l1$3cv$1@news.onet.pl> <idtrpe$3m0$1@news.onet.pl>
<idtsq6$jqh$1@inews.gazeta.pl>
<j...@4...com> <idvhn2$jmc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292067503 6402 82.143.187.50 (11 Dec 2010 11:38:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Dec 2010 11:38:23 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333956
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 11 Dec 2010 10:53:37 +0100, Agent wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Sugeruja ze cos odbywa sie kosztem czegos innego. Tak jak Agent sie
>> pyta "popuszcza cisnienie na jednym kole, nie dodajac tej sily do
>> innych kol". IMO czegos takiego nie ma - moze sterowac silami
>> niezaleznie.
>Ale mówisz teraz o autach z EBD czy bez bo juz sie pogubiłem. Powyższe
>napisałem o autach bez EBD. Wg Ciebie jest inaczej?
>
>> Hm, no moze i prawda lezy po srodku - popuszcza cisnienie w jednym
>> kole, ale dohamowuje inne, bo one maja zapas tarcia.
>No to przeczytaj jeszcze raz bo wydaje mi sie że dokładnie to samo napisałem
>czemu najpierw wszystkiemu zaprzeczyłeś.
Bo w polowie przemyslalem jeszcze raz i stwierdzilem ze moge sie mylic
co do interpretacji twoich slow.
Jesli masz na mysli ze konstrukcja mechanizmow wykonawczych [bez
komputera] EBD jest jakas lepsza, bo zmniejszajac cisnienie w jednych
obwodach automatycznie zwieksza je w innych - to obstawiam ze nie.
Ale czy komputer sterujacy tego nie robi - tu juz nie bylbym taki
pewny. Choc dalej po zastanowieniu wychodzi mi umiarkowany sens tego.
Byc moze to sie sprowadza do tego ze to zwykly ABS i normalne a nie
oslabione hamulce z tylu, a marketing wymyslil na to nowy trzyliterowy
skrot :-)
Oczywiscie nawet w takim ukladzie jak kierowca mocno wdepnie, to mu
ABS zapewni optymalna sile hamowania na kazdym kole. Ktora faktycznie
moze sie zmieniac w czasie i na poczatku na tylnych kolach bedzie
duza, a w miare odciazania coraz mniejsza.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=