-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: EBD
Date: Sat, 11 Dec 2010 12:38:34 +0100
Organization: -
Lines: 34
Message-ID: <3...@4...com>
References: <idt0l1$3cv$1@news.onet.pl> <idtrpe$3m0$1@news.onet.pl>
<idtsq6$jqh$1@inews.gazeta.pl>
<j...@4...com> <idvhn2$jmc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292067503 6402 82.143.187.50 (11 Dec 2010 11:38:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Dec 2010 11:38:23 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333956
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 11 Dec 2010 10:53:37 +0100, Agent wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Sugeruja ze cos odbywa sie kosztem czegos innego. Tak jak Agent sie
>> pyta "popuszcza cisnienie na jednym kole, nie dodajac tej sily do
>> innych kol". IMO czegos takiego nie ma - moze sterowac silami
>> niezaleznie.
>Ale mówisz teraz o autach z EBD czy bez bo juz sie pogubiłem. Powyższe
>napisałem o autach bez EBD. Wg Ciebie jest inaczej?
>
>> Hm, no moze i prawda lezy po srodku - popuszcza cisnienie w jednym
>> kole, ale dohamowuje inne, bo one maja zapas tarcia.
>No to przeczytaj jeszcze raz bo wydaje mi sie że dokładnie to samo napisałem
>czemu najpierw wszystkiemu zaprzeczyłeś.
Bo w polowie przemyslalem jeszcze raz i stwierdzilem ze moge sie mylic
co do interpretacji twoich slow.
Jesli masz na mysli ze konstrukcja mechanizmow wykonawczych [bez
komputera] EBD jest jakas lepsza, bo zmniejszajac cisnienie w jednych
obwodach automatycznie zwieksza je w innych - to obstawiam ze nie.
Ale czy komputer sterujacy tego nie robi - tu juz nie bylbym taki
pewny. Choc dalej po zastanowieniu wychodzi mi umiarkowany sens tego.
Byc moze to sie sprowadza do tego ze to zwykly ABS i normalne a nie
oslabione hamulce z tylu, a marketing wymyslil na to nowy trzyliterowy
skrot :-)
Oczywiscie nawet w takim ukladzie jak kierowca mocno wdepnie, to mu
ABS zapewni optymalna sile hamowania na kazdym kole. Ktora faktycznie
moze sie zmieniac w czasie i na poczatku na tylnych kolach bedzie
duza, a w miare odciazania coraz mniejsza.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
Najnowsze wątki
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-28 droga laweta
- 2024-11-28 Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- 2024-11-28 skąd się biorą tacy debile?
- 2024-11-28 JDG i utylizacja sprzetu
- 2024-11-27 Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Bydgoszcz => QA Engineer <=
- 2024-11-28 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-28 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-27 Zielona Góra => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-27 Warszawa => Senior Java Developer <=