  • 1. Data: 2010-05-13 19:12:32
    Temat: EBC HH vs TRW Lucas SV - 0:1
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witam,

    chciałem sie podzielić opinią o klockach TRW Lucas, tak dla potomnych
    bo w archiwum jest różnie. Skończyli mi się na wyjeździe klocki,
    zorientowałem się po tym że mi gotowało hamulce... EBC HH wysiadały po
    całych 9kkm, oczekiwałem od nich troszkę więcej, może nie tyle co
    genuiny Tokico ale jednak więcej.

    Najbliższa cywilizacja w której istniały rzeczy nie do chińskich
    skuterów to był Rzeszów. W Intermotors mieli Ferodo i Lucasy a Kawa
    mogła mieć Tokico na za tydzień w cenie 440 PLN. Ciężki orzech miałem
    mając w ręce jedne i drugie, no i po lekturze archiwum precla. Ferodo
    miały ladniejsze opakowanie i ogólnie były ładne a Lucasy przypominały
    EBC z wyglądu ;-) Wziąłem Lucasy.

    Po przejechaniu 800km mam już jako takie zdanie - EBC HH to ścierwo i
    nigdy więcej tego nie zamontuję (na preclach pisali, że HH są
    dobre ;-)). Przez te 9kkm zżarły tarcze bardziej niż Tokico przez
    32... Mało tego, tarcze wyglądały masakrycznie, porzeźbione, całe w
    jakimś czarnym gó...nie, pare miejsc gdzie był po prostu wyrwany
    materiał. Mam wrażenie, że EBC wrzuca worek różnego śmiecia i spieka
    to w klocki hamulcowe.

    Ale do rzeczy - zamontowałem Lucasy i wrażenia są takie, że o ile EBC
    hamowały porównywalnie do genuinów, może nie były tak precyzyjne to
    Lucasy hamują jak oryginalne, nawet tak samo pieją :-) W deszczu nie
    ma tego efektu czucia oporu na klamce od samego początku jej ruchu.
    Ciekawe ile przejadą.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-05-13 19:15:31
    Temat: Re: EBC HH vs TRW Lucas SV - 0:1
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-13 21:12, AZ pisze:

    > na preclach pisali, że HH są dobre ;-)

    Na preclach to od zawsze pisza zeby EBC omijac szerokim lukiem bo to syf
    nad syfy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-05-13 19:26:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Maj, 21:15, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Na preclach to od zawsze pisza zeby EBC omijac szerokim lukiem bo to syf
    > nad syfy.

    To owszem, ale kupiłem bo były głosy typu "EBC to ścierwo ale EBC HH
    są dobre". Nigdy więcej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-05-13 19:38:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-13 21:26, AZ pisze:

    > To owszem, ale kupiłem bo były głosy typu "EBC to ścierwo ale EBC HH
    > są dobre". Nigdy więcej.

    To proponuje dopisac do FAQ: klocki EBC sa dobre jako podkladka pod noge
    kiwajacego sie stolu.

  • 5. Data: 2010-05-13 20:02:29
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Na preclach to od zawsze pisza zeby EBC omijac szerokim lukiem bo to syf
    > nad syfy.

    To teraz pytanie co do fazera. Ferodo (Platinum, Racing czy Sinter Grip) czy
    Lucas? Ferodo mam w puszce i tarcze Brembo znikaja szybciej niz te klocki.

    W ogole jak z podrobami klockow na allegro - duzo tego, czy jest szansa
    trafic na dobre klocki?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-05-13 20:10:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Maj, 22:02, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > To teraz pytanie co do fazera. Ferodo (Platinum, Racing czy Sinter Grip) czy
    > Lucas? Ferodo mam w puszce i tarcze Brembo znikaja szybciej niz te klocki.

    Ponoc Ferodo (slyszalem juz od paru osob) to syf. Ja od siebie moge
    polecic Lucasy SV, na opakowaniu pisze organic road ale to są
    sintermetalowe - nie wiem jakie tam idą do Fazera.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-05-13 20:52:39
    Temat: [spam] ochraniacz karku evs rc evolution sprzedam
    Od: "Przemo_p" <p...@o...eu>

    witam wszystkich;

    sorry za spam, moze kogos zainteresuje a moze ktos ma takie cos do
    sprzedania w rozmiarze L i chcialby sie zamienic ?

    Pozdr;
    Przemo
    TE 510 '06
    WR 125 '09
    TRX 300 '99
    Nowy Sącz - Krakuf

  • 8. Data: 2010-05-14 06:47:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > To proponuje dopisac do FAQ: klocki EBC sa dobre jako podkladka pod noge
    > kiwajacego sie stolu.

    ale ktore? HH? Nie zje to za szybko tej nogi?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2010-05-14 07:13:50
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqd.googlegroups.com...
    > Ponoc Ferodo (slyszalem juz od paru osob) to syf.

    To sie zgadza z doswiadczeniem z puszki;)

    > Ja od siebie moge
    > polecic Lucasy SV, na opakowaniu pisze organic road ale to są
    > sintermetalowe - nie wiem jakie tam idą do Fazera.

    Znalazlem takie do mnie. Cena tez spoko.

    Thx

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2010-05-14 08:10:32
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-13 21:12:32 +0200, AZ <a...@g...com> said:

> [...]
    > Lucasy hamują jak oryginalne, nawet tak samo pieją :-) W deszczu nie
    > ma tego efektu czucia oporu na klamce od samego początku jej ruchu.

    Po zmianie tarcz w Sevence na Lucasy Żwirek założył mi klocki tej samej
    firmy (nie pamiętam już oznaczenia, siakieś lepsze) - jak głosi
    spiskowa teoria jedno do drugiego powinno niby być dobrane przez
    producenta twardością i tym podobne bla bla bla. Hamowanie - ok. Ale to
    co mnie do szału doprowadzało, to niemiłosierne piszczenie, zwłaszcza
    jak złapały odrobinę wilgoci. Nie pomogło czyszczenie, przeszlifowanie
    nierówności i tym podobne cuda. Po jakichś 12kkm miałem ich tak dość,
    że poszły w cholerę i założyłem Carbone Loraine, które hamują świetnie
    i nie piszczą (miałem wcześniej i zawsze byłem bardzo zadowolony).
    Jakież było moje zdziwienie, gdy po zdjęciu okazało się, że Lucasy po
    tym przebiegu nie doszły nawet do połowy zużycia, a zwykle klocki na
    przodzie mi starczają na jakieś 15-22 kkm.

    de Fresz