    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: EBC HH vs TRW Lucas SV - 0:1
    Date: Thu, 13 May 2010 12:12:32 -0700 (PDT)

    Witam,

    chciałem sie podzielić opinią o klockach TRW Lucas, tak dla potomnych
    bo w archiwum jest różnie. Skończyli mi się na wyjeździe klocki,
    zorientowałem się po tym że mi gotowało hamulce... EBC HH wysiadały po
    całych 9kkm, oczekiwałem od nich troszkę więcej, może nie tyle co
    genuiny Tokico ale jednak więcej.

    Najbliższa cywilizacja w której istniały rzeczy nie do chińskich
    skuterów to był Rzeszów. W Intermotors mieli Ferodo i Lucasy a Kawa
    mogła mieć Tokico na za tydzień w cenie 440 PLN. Ciężki orzech miałem
    mając w ręce jedne i drugie, no i po lekturze archiwum precla. Ferodo
    miały ladniejsze opakowanie i ogólnie były ładne a Lucasy przypominały
    EBC z wyglądu ;-) Wziąłem Lucasy.

    Po przejechaniu 800km mam już jako takie zdanie - EBC HH to ścierwo i
    nigdy więcej tego nie zamontuję (na preclach pisali, że HH są
    dobre ;-)). Przez te 9kkm zżarły tarcze bardziej niż Tokico przez
    32... Mało tego, tarcze wyglądały masakrycznie, porzeźbione, całe w
    jakimś czarnym gó...nie, pare miejsc gdzie był po prostu wyrwany
    materiał. Mam wrażenie, że EBC wrzuca worek różnego śmiecia i spieka
    to w klocki hamulcowe.

    Ale do rzeczy - zamontowałem Lucasy i wrażenia są takie, że o ile EBC
    hamowały porównywalnie do genuinów, może nie były tak precyzyjne to
    Lucasy hamują jak oryginalne, nawet tak samo pieją :-) W deszczu nie
    ma tego efektu czucia oporu na klamce od samego początku jej ruchu.
    Ciekawe ile przejadą.

    --
    Artur
    ZZR 1200