  • Data: 2010-09-24 17:10:47
    Temat: Re: E66 jakie wady
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 23:50:18 +0200, AL napisał(a):

    > a zes walnol - gps w e66 to najgorsza rzecz (aczkolwiek cieszy, ze jest)
    > Lapanie fixa (mowa o GPS nie o AGPS) trwa baaaardzo dlugo.
    > (Przy uzyciu zewnetrzego odniornika GPS via BT - trwa to duzo szybciej)
    > - soft nie ma znaczenia: obecnie jest Garmin, Sygit i NokiaMap

    Nie miałem na myśli łapania fixa, tylko działalność samego GPS już po
    ustaleniu własnych współrzędnych. Widziałem podobne ustrojstwo na jakimś
    Sagemie czy Ericsonie i to był po prostu koszmar. Po zmianie trasy kilka
    minut trwało zanim program dogadał się z GPS-em gdzie się znajduje i
    dlaczego zmieniono trasę.
    Natomiast ja nie wykorzystuję tego ustrojstwa do nawigacji bo ekranik za
    mały do tego a ja ślepy jak kret. Do samochodu mam starą poczciwą Mantę,
    ona zaspokaja moje wszystkie potrzeby nawigowania mnie w mniej znajome
    rejony mojego miasta.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    "Dzień dobry" powiedział mężczyzna w windzie.
    "Czy staję się aż tak rozpoznawalny?" pomyślał Stirlitz.