  • 1. Data: 2010-01-22 08:58:08
    Temat: E52 - problem połączenie z Internetem
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Ostatnio wykasowałęm
    połaczenie erainternet

    i teraz nawet przez wifi nie chce wejsc do internetu
    Wyskakuje błąd połączenia z Internetem

    błąd pokazuje tylko jak chce wejsc do przeglądarki
    przykładowo aplikacja fring łaczy się z siecią.

    W ustawieniach, internetowych, mam zawsze pytaj,
    I nie pyta, tylko wywala błąd, chcąc zmienić zawsze pytaj w ustawieniach,
    nie ma możliwości, klikam i nie wchodzi.

    Po wejściu w ustawienia Sieci Docelowe przy jednym z Globusów mam Brak
    Punktów dostępu. i nie da się nic dodać

    kiedyś cos podobnego miałem, niestety nie wiem jak udało mi się to
    skorygować.
    Ustawienia fabryczne nic nie zmieniają

    dzięki za pomoc z góry

  • 2. Data: 2010-01-22 09:41:34
    Temat: Re: E52 - problem połączenie z Internetem
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał
    > Ustawienia fabryczne nic nie zmieniają

    A wersja FW to...?

    M.

  • 3. Data: 2010-01-22 09:45:08
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A wersja FW to...?

    022.009 .272.01
    chyba najnowsza brandowana z plusa

  • 4. Data: 2010-01-22 09:51:06
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 022.009 .272.01
    > chyba najnowsza brandowana z plusa

    No to skoro już się zdecydowałeś na ustawienia fabryczne, to może załaduj
    cały fw od nowa?
    Nic innego mi nie przychodzi do głowy, bo gdy miałem E52 (bez brandu) to
    poza kilkukrotnym zawieszeniem się całości systemu przeglądarka działała
    prawidłowo. Może spróbuj jeszcze inną kartę SIM, może bydle przeczytało
    ustawienia z karty, przyjeło jako jedyne i domyślne, a teraz wobec braku APN
    w konfiguracji nie wie co ma ze sobą zrobić?

    M.

  • 5. Data: 2010-01-22 09:59:56
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > ustawienia z karty, przyjeło jako jedyne i domyślne, a teraz wobec braku
    > APN w konfiguracji nie wie co ma ze sobą zrobić?

    Ale jak wgrac raz jeszcze firmware, skoro nie ma nowszego i program
    wypisuje,
    ze nie ma możliwości aktualizacji bo najnowsze jest wgrane.

    Jak wejde w Kreator WLAN znajdzie siec wifi i wybiore przeglądaj za pomocą
    tego
    punktu to przegląda, ale juz chce dac inną zakładke i wywala błąd, ze nie
    można połaczyć
    z internetem.
    Bez karty sim jest to samo, zaznaczone jest Zawsze pytaj, kiedy chcę właczyć
    przeglądarkę
    wywala odrazu błąd. Internet: "Nie mozna się połaczyć, Ponów próbę"

    pozdrawiam
    Amir

  • 6. Data: 2010-01-22 10:07:25
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał
    > Ale jak wgrac raz jeszcze firmware, skoro nie ma nowszego i program
    > wypisuje,
    > ze nie ma możliwości aktualizacji bo najnowsze jest wgrane.

    A to jakieś "udogodnienie" w E52.
    Do tej pory, każda Nokia podpięta kablem do PCSuite/NSU po stwierdzeniu tej
    samej wersji fw pytała, czy załadować ponownie!

    No to już nie wiem :(
    *#7370#, jak zacznie wstawać wyjmij baterię na dłużej. Odpal bez karty SIM.
    Wyjmij baterię, włóż kartę i spróbuj. Jak to nie pomoże (a pewnie nie ;)) to
    ja wysiadam.

    M.

  • 7. Data: 2010-01-22 10:10:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 11:07:25 +0100, Maciej Muran napisał(a):

    > *#7370#, jak zacznie wstawać wyjmij baterię na dłużej.

    Wyjęcie baterii w złym momencie tej operacji uwala telefon

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-01-22 10:20:02
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > No to już nie wiem :(
    > *#7370#, jak zacznie wstawać wyjmij baterię na dłużej. Odpal bez karty
    > SIM. Wyjmij baterię, włóż kartę i spróbuj. Jak to nie pomoże (a pewnie nie
    > ;)) to ja wysiadam.

    Wielkie dzięki :)
    POMOGŁO!

    Ten kod widać jakiś lepszy restart fabrycznych ustawień niż standardowy
    w opcjach telefonu

    pozdrawiam
    Amir

  • 9. Data: 2010-01-22 10:21:20
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > Wyjęcie baterii w złym momencie tej operacji uwala telefon

    Gdy skończy wygaszanie po "Tak" i zacznie wstawać. U mnie zawsze wstawały
    ale może faktycznie nie będę tego proponował. Każdy ma inne wyczucie.

    M.

  • 10. Data: 2010-01-22 10:28:04
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Gdy skończy wygaszanie po "Tak" i zacznie wstawać. U mnie zawsze wstawały
    > ale może faktycznie nie będę tego proponował. Każdy ma inne wyczucie.

    Przyznam się, że po wpisaniu kodu, wyłaczył się, i wywaliłem baterie,
    w więdzyczasie przeczytałem post Waldka Godel, az mi się gorąco zrobiło:)
    ale wstał telefon na szczęście i wszystko działa

    pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    Amir