  • Data: 2010-01-22 09:59:56
    Temat: Re: E52 - problem połączenie z Internetem
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to skoro już się zdecydowałeś na ustawienia fabryczne, to może załaduj
    > cały fw od nowa?
    > Nic innego mi nie przychodzi do głowy, bo gdy miałem E52 (bez brandu) to
    > poza kilkukrotnym zawieszeniem się całości systemu przeglądarka działała
    > prawidłowo. Może spróbuj jeszcze inną kartę SIM, może bydle przeczytało
    > ustawienia z karty, przyjeło jako jedyne i domyślne, a teraz wobec braku
    > APN w konfiguracji nie wie co ma ze sobą zrobić?

    Ale jak wgrac raz jeszcze firmware, skoro nie ma nowszego i program
    wypisuje,
    ze nie ma możliwości aktualizacji bo najnowsze jest wgrane.

    Jak wejde w Kreator WLAN znajdzie siec wifi i wybiore przeglądaj za pomocą
    tego
    punktu to przegląda, ale juz chce dac inną zakładke i wywala błąd, ze nie
    można połaczyć
    z internetem.
    Bez karty sim jest to samo, zaznaczone jest Zawsze pytaj, kiedy chcę właczyć
    przeglądarkę
    wywala odrazu błąd. Internet: "Nie mozna się połaczyć, Ponów próbę"

    pozdrawiam
    Amir