    From: Xian Mi Mao <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
    Date: Thu, 16 Sep 2010 07:44:31 -0700 (PDT)

    On 14 Wrz, 10:16, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:
    > Ok, podaj mi róznice między tymi 2 urzadzeniami, które sprawiają że nie da
    > się ich bezpośrodnio porównać.
    > różnice? Czy "niemal" to klawiaturka numeryczna?

    Wiesz co, klawiatura mechaniczna nie zużywa tyle prądu więc bateria
    będzie trzymać dużo dłużej. Nawet jak w specyfikacji ajfona napisali
    długi czas rozmowy, bo wielki wyświetlacz gaśnie podczas zbliżania do
    twarzy, to już to niestety nie dotyczy przeglądania zdjęć, plików na
    karcie, operowania różnymi aplikacyjkami itp.
    Ja właśnie też się przymierzałem do kupna jakiegoś dobrego dotykowca
    smartfona ale jak na razie nie widzę, że wyższa cena daje naprawdę
    lepszą jakość korzystania z telefonu niż w przypadku E52. Podstawową
    kwestią pozostaje problem długotrwałości baterii w połączenia z ceną.
    Cena tez jest niezwykle istotna bo taki absurd jak cena iphone4 = 4500
    = cena znakomitego nołtbuka! to dobre dla jakichś bogatych idiotów -
    tępych na tyle co nie widzą innego zastowania dla swoich "zbędnych
    tysięcy"... Poza tym nie mam przyjemności żeby prowokować różnych
    bandziorów i prosić sie o kłopoty, ani żeby ciągle drżeć nad zwykłym
    przedmiotem powszechnego użytko żeby mi nie zginął, nie wypadł gdzieś
    jak silniej podskocze itp. czyli pełen luz najważniejszy!