  • 11. Data: 2009-05-25 06:46:03
    Temat: Re: E51 - szumy
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Mane pisze:
    > Czy wszystkie Nokie E51 maja ta przypadlosc ze w glosniku slychac szum w
    > czasie podswietlenia wyswietlacza?

    Troche pogooglalem i okazuje sie ze ten typ tak ma, a bzyczy
    przetwornica podswietlenia, jestem w szoku ze taka marka sprzedaje takie
    buble, chyba ze przez przypadke mowi sie ze Nokia skonczyla sie pare lat
    temu.

  • 12. Data: 2009-05-25 10:24:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    Kamtzu pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > tez myslalem ze nie ale.... teraz w nocy, w zupelnej ciszy jak sie
    > przylozy tel do ucha to w czasie podswietlania slychac lekki pisk, cos
    > jak bzyczenie komara :) w zyciu bym tego sam nie zauwazyl (uslyszal) - i
    > nie dobiega to z glosnika

    aaa - o takie buczenie Ci chodzi - fakt - jak ekran podswietlony i mocno
    ten ekran przycisne do ucha - to slychac.
    Nie zwracalem na to uwagi - bo normalnie w czasie rozmowy tego nie
    slychac (nie przeszkadza to)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2009-05-25 10:25:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    Mane pisze:

> [...]
    > przetwornica podswietlenia, jestem w szoku ze taka marka sprzedaje takie
    > buble, chyba ze przez przypadke mowi sie ze Nokia skonczyla sie pare lat

    przyloz palmtopa do ucha (zona na Palma Zire72 - ten to daje czadu -
    slychac go z paru metrow)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2009-05-25 10:27:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    Mane pisze:

    > Do mp3 ma odtwarzacz mp3, do robienie zdjec aparat, ale ten telefon nie
    > spelnia swojej podstawowej funkacji tak jak powinien, bo ciezko
    > komfortowo rozmawiac jak cos brzeczy :)

    to go sprzedaj

    - u mnie zdaje egzamin i jestem zadowolony z funkcjonalnosci E51 (a to
    moja pierwsza nokia - zawsze sie wzdrygiwalem przed ta firma - chocby
    dla zasady, ze wszyscy w kolo maja nokie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2009-05-25 10:29:12
    Od: Mane <m...@g...pl>

    AL pisze:

    > aaa - o takie buczenie Ci chodzi - fakt - jak ekran podswietlony i mocno
    > ten ekran przycisne do ucha - to slychac.
    > Nie zwracalem na to uwagi - bo normalnie w czasie rozmowy tego nie
    > slychac (nie przeszkadza to)

    Ale w czasie rozmowy tez to slychac przez pierwsze 20-30s w zaleznosci
    od ustawionego czasu podswietlenia

    PS: Mi tez jak narazie pasuje, tylko to buczenie wnerwia :)

  • 16. Data: 2009-05-25 10:30:41
    Od: Mane <m...@g...pl>

    AL pisze:

    > przyloz palmtopa do ucha (zona na Palma Zire72 - ten to daje czadu -
    > slychac go z paru metrow)

    Ale Palma nie przykladasz do ucha korzystajac z niego, telefon owszem.
    Probowales cos nagrac E51, przy odtwarzaniu jest jeden wielki szum :)

  • 17. Data: 2009-05-25 10:34:29
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale w czasie rozmowy tez to slychac przez pierwsze 20-30s w zaleznosci od
    > ustawionego czasu podswietlenia

    Nie slychac, serio. Musisz miec wadliwy egzemplarz. Uprzedzajac - sluch mam
    dobry :)
    Irytuje mnie za to ladowarka od tel. zony (Nokia 6300) bo piszczy jak sie
    laduje (slychac w nocy) :>

  • 18. Data: 2009-05-25 10:57:55
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał

    > Ale Palma nie przykladasz do ucha korzystajac z niego, telefon owszem.
    > Probowales cos nagrac E51, przy odtwarzaniu jest jeden wielki szum :)

    A Palm Treo 600/650/680/750 to pies?
    Oddaj chłopaku swój aparat do serwisu i nie jęcz już tak, bo wychodzi na to,
    że tylko Tobie jednemu brzęczy wyświetlacz - i tylko w E51.

    Maciek.

  • 19. Data: 2009-05-25 11:23:30
    Od: AL <a...@s...tam>

    Mane pisze:

    > Ale Palma nie przykladasz do ucha korzystajac z niego, telefon owszem.

    ale tego palma nie trzeba przykladac do ucha :)

    e51 musze mocno przylozyc by usluszec cichutkie buuu prztwornicy (i w
    otoczeniu musi byc cisza)

    > Probowales cos nagrac E51, przy odtwarzaniu jest jeden wielki szum :)

    idealnie nagrywa - mam go juz prawie rok i zero zastrzezen
    (a nagrywa kazda rozmowa z autokmatu - na ten przyklad - i zero
    zaklocen/znieksztalcen)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2009-05-25 11:23:49
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Maciek pisze:

    > A Palm Treo 600/650/680/750 to pies?
    > Oddaj chłopaku swój aparat do serwisu i nie jęcz już tak, bo wychodzi na
    > to, że tylko Tobie jednemu brzęczy wyświetlacz - i tylko w E51.

    Nie, wychodzi na to ze mi to przeszkadza, innym nie :)

    Tel kupiony w piatek wiec nie bede latal po serwisach niezgodnosc towaru
    z umowa i wymiana na nowy :)