    From: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E51 głośność w słuchawce
    Date: Wed, 14 Oct 2009 11:10:38 +0200

    W dniu 2009-10-14 08:14, km pisze:
    > Mam prawie dwuletnią E51,niestety z czasem coraz gorzej (mniej głośno) słychać
    > rozmówcę.Oddałem do naprawy gwarancyjnej,wymienili klawiaturę i głośnik.
    > po powrocie do domu stwierdzam,że działa tak samo cicho.
    > Moje pytanie:czy można to jakoś w sofcie ustawić,coby było głośniej?
    > Zwykłe ustawienia nic nie dają,głośność na max i jest za cicho.
    > Może jestem przygłuchy,ale inne fony działają głośniej.
    > Proszę o pomoc,nie chce mi się zmieniać na e52,a właściwie chce mi się,ale mam
    > inne wydatki...:)
    > dzięki,pzdr.

    Za tofik256 z www.nokia-e51.net:
    "Cichy glosnik to problem ktory tyczy sie wszystkich Nokii E51.Wgrywanie
    nowszego softu czy tez wymiana glosnika nic nie daje.Ale sprawa jest
    prosta, gdyz glosnik jest dobrej mocy.Nalezy zrobic 2 rzeczy.Wyczyscic
    czarna siateczke z brudu znajdujaca sie w obudowie oraz powiekszyc otwor
    na glosnik w gornej czesci panelu.Ten otwor jest wielkosci glowki od
    szpilki oraz nie po tej stronie co trzeba.Najlepiej delikatnie wyjac
    cala szybke z przedniego panelu z obudowy i delikatnie powiekszyc otwor
    na glosnik.Efekt koncowy jest bardzo dobry.Po tym zabiegu sluchawke mam
    sciszona do polowy i slyszalnosc bezproblemowa nawet na ruchliwej ulicy."
    http://www.nokia-e51.net/zwiekszenie-glosnosci-w-slu
    chawce-dziala-vt5923.htm?highlight=g%B3o%B6nik

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call