  • Data: 2011-09-24 13:42:24
    Temat: Re: E1 ~ E2 w JavaScript
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-09-2011 14:59, Mirosław Zalewski pisze:
    > sobota, 24 września 2011 12:20 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    > spłynęła, gdy tako rzekł(a) Peter May:

    > Tak, ja to doskonale rozumiem. I myślę że Ty też doskonale rozumiesz o co mi
    > chodzi ;) .

    [...]
    > Skoro w tym przypadku przeglądarki nic podobnego nie oferują, pozostaje
    > korzystać z zewnętrznych bibliotek (lub pisać własne).

    Czasem, niestety, nie ma gotowych rozwiązań w postaci natywnych metod
    zaimplementowanych w przeglądarkę. A czasem nawet jak są, to z kolei
    "zbugowane" (najczęściej w IE :P ). I tak musimy się męczyć, bo co
    przeglądarka, to inna "implementacja" JavaScript-u.

    BTW ciekawe zestawienie poszczególnych implementacji ECMAScript:
    http://pointedears.de/scripts/test/es-matrix/

    I właśnie nad tym matriksem trzeba zapanować :-)

    --
    Peter