  • 1. Data: 2011-02-09 20:09:31
    Temat: E-palenie
    Od: jasiek <j...@g...com>

    Trwa konkurs "Praca jak marzenie" organizowany przez myfinepix.pl
    Osoby które, zarejestrują się i będą w interesujący sposób komentować
    prace uczestników, wygrywają atrakcyjne nagrody. Są to aparaty
    fotograficzne, vouchery na odbitki oraz ubrania. W każdym etapie
    nagrodzonych będzie od 5 do 10 osób.
    Zapraszam na http://www.myfinepix.pl/pl/blog/302768/239302

  • 2. Data: 2011-02-09 20:23:11
    Temat: Re: E-palenie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2011 21:09, jasiek pisze:
> [...]
    > prace uczestników, wygrywają atrakcyjne nagrody. Są to aparaty
    > fotograficzne, vouchery na odbitki oraz ubrania. W każdym etapie

    Czytaj, spamerze, uważnie: wypad stąd i to w podskokach!

    Przestań reklamować tu swoje narkotyki!

    Przyswoiłeś?

  • 3. Data: 2011-02-10 06:53:39
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jasiek" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Słyszałem, i to jest moje zdanie, że nie może być uczciwą, strona,
    która spamuje. Jeżeli większość tak myśli, to właśnie w tej chwili
    zrobiłeś sobie paskudną, antyreklamę.
    Ja zazwyczaj klikam odnośniki, czasem tylko z ciekawości,
    ta strona jest u mnie "spalona".

    Swoją drogą w czasach wku****ych spamerów, działanie
    tego typu wygląda na rozpaczliwe chwytanie się "brzytwy".

    Artur(m)

  • 4. Data: 2011-02-10 07:17:35
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-10 07:53, Artur(m) pisze:

> [...]
    >
    > Swoją drogą w czasach wku****ych spamerów, działanie
    > tego typu wygląda na rozpaczliwe chwytanie się "brzytwy".

    Z tego co obserwuję spam na grupach powoduje zawsze odwrotny skutek. O
    ile godzimy się czasem na spam na e-mail i go przeglądamy, to jednak
    spam na grupach jest bardzo tępiony.