  • 11. Data: 2009-12-10 11:32:27
    Temat: Re: E-520, problem z AF ciag dalszy...
    Od: ".." <u...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:050debf1-22e5-44bd-bbe3-6661dfbc4a1a@d21g2000yq
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > problemem jest , zeby to ktos zrobil dobrze.
    >
    > W niektorych modelach ( ale nie wiem czy w olku to mozliwe ) ludzie
    > dostrajali sobie sami.
    >

    > widziualem tylko ostatni link.
    >
    > obiektyw wyglada na dobrze skorygowany , rzeczywiscie na AF det fazy
    > jest fatalnie.
    >
    > sfotografuj jakas tablice z napisami , np pudelko , umiesc skosnie
    > poza sensorem af jakis metr tak zeby go widac na zdjeciu zrob pare
    > fot i zobacz na podzialce gdzie przypada ostrosc. jak duzy blad.
    >
    > na podstawie tego bedziesz sie mogl zorinetowac czy zawsze jest tego

    Skoro eksperymenty nic nie dadza o czym sam piszesz na poczatku to po co
    piszesz dalej jak ma je robic?
    Serwis Olympusa jest w Czechach.
    Nalezy reklamowac zle wykonana usluge naprawy.

  • 12. Data: 2009-12-10 11:35:39
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Dez., 12:32, ".." <u...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Serwis Olympusa jest w Czechach.
    > Nalezy reklamowac zle wykonana usluge naprawy.- Zitierten Text ausblenden -

    wiedzac wiecej o usterce mozesz dac wskazowki mechanikowi.
    on nie zna aparatu. ma okresliny czys na naprawe.

    no to reklamuj.

    oby pomoglo , czego zycze, a w co watpie.

  • 13. Data: 2009-12-10 11:48:00
    Temat: Re: E-520, problem z AF ciąg dalszy...
    Od: ".." <u...@p...onet.pl>

    > Co mi to da?
    >
    > pozdro
    > smogg

    sproboj jeszcze jednej drogi - wyslij sample na mail serwisu Olympusa,
    przedstaw sprawe i zazadaj konkretnej odpowiedzi. Kiedys tak zrobilem,
    wyslalem potem aparat i rozwiazano problem w 100%
    Nie rob zbednych prob tylko rozmawiaj z serwisem.

  • 14. Data: 2009-12-10 11:53:02
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Dez., 12:48, ".." <u...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wyslalem potem aparat i rozwiazano problem w 100%
    > Nie rob zbednych prob tylko rozmawiaj z serwisem.

    wyslnie zdjec jest koniecznoscia.
    jest to silny srodek perswazyjny, bez tego nie bardzo chca wierzyc ,
    podejrzewaja czesto blad obslugujacego .
    W moim przypadk ztez zalczylem , ale nie byl w stanie usunac.

    pare zdjec z widoczna podzialka z odlegosli w zaleznosci od
    ogniskowej .
    to jest cenna wskazowka dla sevisu.

  • 15. Data: 2009-12-10 11:53:48
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie ".." naskrobał/a:

    > Serwis Olympusa jest w Czechach.
    > Nalezy reklamowac zle wykonana usluge naprawy.

    Jestem w Australii i serwis mam w jakby na miejscu, w Sydney (jakby, bo
    to miasto dość duże i dostać się tam do serwisu to dobra ponad 1.5h
    jazdy autobusem...). Wcześniej wysyłałem, bo czasu nie mam na tracenie
    3h w tą i z powrotem i teraz też tak zrobię, ale chyba nie przed
    świętami... sam nie wiem. Wyjeżdżam na parę dni, później święta,
    sylwester, tak ze aparatu kicha...

    Napisałem już do nich @, że gówno naprawili i teraz wyślę im paczkę, ale
    oni będą musieli zapłacić za wysyłkę, jako, że poprzednia naprawa nie
    została dokonana - zobaczę co odpiszą...

    pozdro
    smogg

  • 16. Data: 2009-12-10 11:56:09
    Od: smogg <s...@N...pl>

> [...]

    > wyslalem potem aparat i rozwiazano problem w 100%
    > Nie rob zbednych prob tylko rozmawiaj z serwisem.

    Odpisałem wyżej - tak właśnie zrobiłem teraz i wcześniej (jak miałem
    problem z FF). Wysłałem sample i FF został zlikwidowany, ale dalej źle
    ostrzy.
    Może mi ktoś z Was wytłumaczyć jak głupim albo niedomyślnym/leniwym/etc.
    trzeba być, żeby naprawić (?) jedno i nie sprawdzić czy dobrze ostrzy?
    Jak można odesłać klientowi tak "naprawiony" sprzęt?

    pozdro
    smogg

  • 17. Data: 2009-12-10 11:59:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Dez., 12:56, smogg <s...@N...pl> wrote:
> [...]
    > trzeba być, żeby naprawić (?) jedno i nie sprawdzić czy dobrze ostrzy?
    > Jak można odesłać klientowi tak "naprawiony" sprzęt?

    to wcale nie musi byc zepsute.
    on takl byc moze ostrzy.

    tak moze byc w tych tanich zabawkach.

    ja przyrownuje prace AF w det fazy do artylerii okretowej.
    jesil sa celownmiki za daleko ustawione to pociski leca blizej ,
    dalej celu ale srednio beda za daleko.

    jesli sa dobrze ustawione to jakies padna za daleko , inne za biosko ,
    jeszcze inne trafia w poklad przeciwnika.

    dokladnie tak samo jest w AF.

    zawsze jest nastwa z jakim bedem , jesli dostatecznie malym to zdjecie
    beddzie ostre.

    cwiczylem to , choc oczywioscie kazdy przypadek moze byc inny.
    nie pogodzilem sie
    naprawy nic nie daly
    sprzedalem z upustem cenowym osobie niewymagajacej i jest zadowolona.

    byc moze za ktorac proba udaloby sie usunac ( prawie niemozliwe ) ,
    ale nie chcialm tracic na to czasu , ostatecznie aparat jest po to
    zeby robic nim zdjecia a nie wysylac ciagle do servisu.

  • 18. Data: 2009-12-10 12:04:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On .
    > trzeba być, żeby naprawić (?) jedno i nie sprawdzić czy dobrze ostrzy?
    > Jak można odesłać klientowi tak "naprawiony" sprzęt?
    >
    > pozdro
    > smogg

    wlasciwie jedno pytanie

    czy wysylales do naprawy sam korpus czy rzaem z tym obiektywem?

  • 19. Data: 2009-12-10 12:07:40
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie "XX YY" naskrobał/a:

    > byc moze za ktorac proba udaloby sie usunac ( prawie niemozliwe ) ,
    > ale nie chcialm tracic na to czasu , ostatecznie aparat jest po to
    > zeby robic nim zdjecia a nie wysylac ciagle do servisu.

    Wyślę jeszcze raz, jak wróci znowu nie naprawiony to zażądam od nich
    nowego sprzętu.

    pozdro
    smogg

  • 20. Data: 2009-12-10 12:08:52
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie "XX YY" naskrobał/a:

    > czy wysylales do naprawy sam korpus czy rzaem z tym obiektywem?

    Korpus E-520, oba obiektywy (14-42mm i 40-150mm).

    pozdro
    smogg