  • Data: 2012-05-17 15:25:04
    Temat: Re: Dzwonek elektrostatyczny
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarno białe 11kV, kolorowe małe 15-17kV (rzadko spotykane, bo nawet te
    potrafiły mieć 25kV) Maksymalne napięcie to 27kV, ale nie pamiętam
    dlaczego.. X-ray?
    Nie wiem - nie naprawiałem - jakie jest napięcie w takich dużych 60" i
    więcej.

    Dokładnie, a nawet fakt, że Rubin 707 (chyba) miał do regulacji WN triodę
    zwierającą i nawet jej uszkodzenie nie podnosiło tak napięcia.

    --
    Desoft