    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dzwiek z telefonu --> telefonu-->komputera
    Date: Mon, 24 Aug 2009 22:24:57 +0000 (UTC)

    > Czy przypadkiem interface Bluetooth nie bedzie widziany przez komputer
    > jako karta dzwiekowa?

    Nie tyle cały interface bluetooth, co konkretnie usługa
    Headset/Headphone. W sumie pojawią się 3 urządzenia dźwiękowe: Bluetooth
    Headset mikrofon, Bluetooth Headset głośnik i Bluetooth A2DP głośniki
    stereo.

    > Czy potrzebne beda jakies programy obslugujace Bluetooth?

    No generalnie... stos bluetooth (niektórzy błędnie nazywają to
    sterownikiem Bluetooth) ma wszystko co trzeba. Reszta to kwestia ustawień
    (parowanie, połączenie, wybranie urządzeń używanych przez skype). No i
    przetestowania czy i jak to zadziała.
    Nadaj do końca nie wiem co i jak chcesz uzyskać - tylko przekierowanie
    rozmowy na skype?

    Jakub