  • Data: 2015-04-08 19:05:35
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:55250153$0$8383$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale nie rozumiem - to po co sie zaslaniac tym czlonkiem
    > rodziny, co to rzekomo potrzebowal sluchawke ?
    > Cos sie placzecie w zeznaniach, obywatelu :-)

    To plątanie się w zeznaniach to raczej Twoje błędy
    w interpretacji błędnych założeń, bo nie wiesz jaka
    jest sytuacja z abonamentami w USA. A jest inna niż w PL.
    I nikt się tu niczym nie zasłania - po prostu jeśli odnawiam
    2 letni abonament rodzinny i mogę wziąć 3 słuchawki
    po obniżonej cenie płacąc za abonament TYLE SAMO
    czy je wezmę czy nie wezmę to biorę nawet gdy nie
    potrzebuję. Od początku piszę że nie potrzebowałem,
    wziąłem bo była okazja wziąć fajny telefon za drobniaki
    jak to ujął Michał. Nie wiem czego tu nie rozumiecie obaj?