  • Data: 2015-03-31 23:55:34
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:551ac4de$0$18194$6...@n...neostrad
    a.pl...

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >To co się nadaje lub nie do słuchania muzyki to pozwól że ja
    >będę decydował. Również to, co ja będę muzyką nazywał :-)

    No jak ktos o takim drewnianym uchu moze decydowac w kwestii audio :-)

    >W szczególności chodziło mi o słuchanie ogólnie dźwięków
    >które tablet wysyła na swój głośniczek popierdaczek aby
    >całego domu nie budzić tylko aby mi szeptał do ucha...

    >Na iPhone4 nie było z tym problemów, na Asusie były i to duże.

    Jak widac zadzialalo, i to bez problemow.

    A jak iphone nie obslugiwal A2DP to tez nie bylo problemow ?

    >Raczej z urządzeniem mobilnym, które ma działać bez żadnych restartów.
    >Takie przynajmniej mam doświadczenie z iPhone4. Nawyki muszę zmienić, jak
    >widzę, do tego tableta.

    Ja tam nie wiem, ale ajfon to ponoc ma wbudowany szybki restart, zeby
    klient nie zauwazyl :-)

    >No jasne że ma. Przecież to nowy produkt z tego roku.

    No jak z tego, skoro review jedno sprzed 3 lat jest ?

    Poza tym to nie roku zalezy, tylko od targetu ustalonego przez
    marketing :-)

    J.

    ------------

    Widzę że dyskusja mocno się rozbudowała i wyszła z tego wojna systemów.
    Dodam tylko że wysuwanie wniosków o wyższości jednego systemu nad drugim na
    podstawie współpracy ze słuchawkami bluetooth poszczególnych egzemplarzy
    urządzeń jest trochę na wyrost.
    Jeśli chodzi o moją teorię to wynika z używania słuchawki Plantronics M55.
    Co ciekawe moje doświadczenia były odwrotne niż kolegi Przemola. Najpierw
    podłączyłem ją do Samsunga i odtwarzała muzykę bez problemu, potem
    sparowałem z Iphonem i okazało się że nie odtwarza muzyki. Też pochopnie
    uznałem że Iphon do d...y bo ma spie....ny bluetooth i nie tylko plików ale
    i muzyki nie odtwarza. Ale później okazało się że jak słuchawka była
    podłączona tylko z Iphonem to muzyka gra. I dopiero wtedy doczytałem w
    instrukcji że jak jest sparowana z dwoma na raz to A2DP gra tylko na jednym,
    tym pierwszym sparowanym. Więc może z M165 być podobnie chociaż to wyższy
    model i chyba nowszy.
    Dodam że wcześniej używałem słuchawki bez A2DP i ona nie odtwarzała muzyki
    ani na androidzie ani na iosie, aczkolwiek do androida można było
    zainstalować apkę która umożliwiała słuchanie muzyki przez HSP czyli przy
    użyciu kodeków telefonicznych co dawało jakość dość kiepską. Co ciekawe na
    starszych telefonach, bezdotykowcach to taka zwykła słuchawka odtwarzała
    muzykę przez HSP bez dodatkowych zabiegów.

    Krzychu