  • Data: 2015-03-31 23:06:52
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfevg2$hkh$3@dont-email.me
    [...]
    > Ale w iPhone dziala jedno i drugie zaraz po sparowaniu.

    I możesz sobie dowolnie włączać i wyłączać albo wszystko naraz, znaczy muzyka do
    BT sygnał dzwonka (konfiguracja osobna) powiadomienia (osobna konfiguracja) i
    alarmy (osobna konfiguracja) i wszystko naraz (BT+Głośnik)? Bo ja tam mam.

    Ile posiadasz regulacji głośności (suwaki) w iPhone dla w/w źródeł?

    > Bo dziwne ze mamy inne doswiadczenia - u mnie sie sluchawka wie kiedy
    > wlaczyc i wylaczyc. Nie ma caly czas wlsczonego dzwieku.
    > Nie. Czyli po sparowaniu domyslnie dzwiek z telefonu i z mediow idzie na
    > sluchawke.
    > Ale mozesz sobie latwo przelaczyc gdzie ma isc dzwiek.

    Oba naraz też?
    [...]

    > Wiec pewnie to sluchawka winna. Ok

    Całkiem możliwe, że Plantronics z sobie tylko wiadomych powodów używa protokołu,
    który ma problem z uruchomieniem własciwej usługi a jeśli ona "nie wstanie" to
    nie ma restartu. W końcu to Hamerykański produkt :) Tak nawiasem, drażni mnie
    bardzo BRAK obsługi j.polskiego. Koreańskie, duńskie, sruńskie a polski? W dupie
    mają polaków.

    --
    Michael________