  • Data: 2011-01-25 16:55:18
    Temat: Re: Dziwny problem z hamulcami.
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kjzd3nmm5ew.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Dwa dni temu powinienies byl byc tym samochodem w warsztacie, a nie
    > jezdzic i zagrozenie stwarzac.

    Chyba zartujesz ? Jakie zagrożenie ?
    Skoro wiem jak się auto zachowuje to żaden problem. Po prostu dużo wcześniej
    planuję hamowanie. Opony mam jeszcze letnie, całkiem łyse, dlatego też muszę
    jeździć znacznie wolniej i ostrożniej niż normalnie. Staram się nie jeździć
    szybciej jak 80-90km/h w terenie zabudowanym, a hamować muszę delikatnie i
    dlatego hamuję silnikiem. Osobiście to bym to całkiem olał, bo dla mnie
    hamulce w ogóle są niepotrzebne, ale od czasu do czasu autem jeździ mój 10
    letni syn, kiedy ja się upijam w knajpie, bo z reguły piję do tego stopnia,
    że nie daję rady prowadzić samochodu. Hamulec ręczny od 2 lat jest popsuty,
    dlatego myślę żeby ewentualnie naprawić hamulec główny jak najtańszym
    kosztem, bo szkoda kasy dla mechaników.