-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziwny problem z elektryką/żarówkami H4
Date: Wed, 8 Feb 2012 01:21:07 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <7n0a35wiuhvw.1ahpzgdkh2wky$.dlg@40tude.net>
References: <jgohoo$ljh$1@inews.gazeta.pl> <jgojv0$65g$1@news.vectranet.pl>
<jgol41$2em$1@inews.gazeta.pl> <jgoo7r$c41$1@inews.gazeta.pl>
<jgp080$tqk$1@mx1.internetia.pl> <jgqm4r$h3t$3@inews.gazeta.pl>
<jgqs63$8i6$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jgr4lk$1tn$1@inews.gazeta.pl>
<jgr6uo$qcn$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jgrlnp$nbe$1@inews.gazeta.pl>
<jgrnqi$oui$1@mx1.internetia.pl> <jgrpkg$6hi$1@inews.gazeta.pl>
<jgrspk$dhs$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328660467 10083 82.143.187.50 (8 Feb 2012 00:21:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Feb 2012 00:21:07 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432727
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 07 Feb 2012 20:07:19 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2012-02-07 19:13, J.F pisze:
>>>> Moze wraz z nowym samochodem zafundowales sobie "lepsze" zarowki ?
>>> Z nowym samochodem raczej ciężko o H4 jako takie - teraz częściej
>>> używane są jednowłóknowe.
>>
>> Lepsze w sensie marki/modelu. Blu costam.
>
> Nie wiem co masz na myśli, ale jeżeli chodzi o BlueVision to nie
> są one montowane fabrycznie.
Kazda firma ma teraz "lepsze" zarowki w ofercie.
Nie wiem na czym to polega, bo strumien maja w normie okreslony,
ale trwaja krocej.
>> Przedostatnie byly H1 - juz nie pamietam kiedy kupowalem, wiec chyba nie
>> psuja sie zbyt czesto.
> Otóż to - jednowłóknowe wytrzymują dłużej, tak mi przynajmniej mówi
> moje długie doświadczenie :)
Cos odwrotnego chyba pisales - ze to H4 dluzej.
Mniejsza o to - sa i dlugozyciowe H4.
>> Zreszta parametry maja w sumie zblizone do H4.
> Parametry czego?
Wlokna.
> Nie wiem co RoMan polecał, ale premium H4 zmieniałem parę razy (pewnie
> przynajmniej raz do roku). Tyle, że one tez zdaje się są w różnych
> wersjach (+30%, +50%). Możliwe, że kiedyś były +30% i wytrzymywały
> dłużej niż niby te same +50%, ale już tych +30% nie ma w sprzedaży :)
Ostatnio musialem H7 kupic, to tez ograniczony wybor.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.12 09:38 RoMan Mandziejewicz
- 08.02.12 10:30 Michał Baszyński
- 08.02.12 10:41 J.F
- 08.02.12 13:03 Artur Maśląg
- 08.02.12 13:32 RoMan Mandziejewicz
- 08.02.12 14:02 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=