  • 21. Data: 2010-12-12 20:41:08
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
    news:ie3bl9$sg3$1@news.onet.pl...
    > temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum
    > od czasu jat temat jest znany.

    Dla jednych stary, dla innych nowy...
    Miliony nowych ludzi każdego dnia dowiaduje się miliony nowych rzeczy.

  • 22. Data: 2010-12-12 20:52:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Kogo wpycham w szambo pytając Ciebie

    Potencjalnych nabywców, szukających w przedświątecznym amoku gwiazdkowych
    upominków. Takie małe gówienko w zgrabnym etui w sam raz się na to nadaje.
    Ja sygnalizuję, że warto czytać uważnie treść aukcji z takimi "okazjami" i
    stronę "O mnie" również. Ty zaś nieustannie podważasz moje zastrzeżenia.
    Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

    > czy masz dowody oszustwa?

    Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni". Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do
    wątku, więc przestań pszemolić.

    > No wzięło się stąd, że wielu myśli że argumenty personalne
    > są mocnymi argumentami w jakichś dyskusjach na poziomie...

    Czyli nadal uważasz, że to deszcz pada.

    > No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

    Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.
    Żaden ze znanych mi pendrajwów nie ma ograniczeń na wielkość pliku innych,
    niż wynikające z ograniczeń systemu plków. Zatem zastrzeżenie "maksymalna
    wielkość pliku przy zapisie to 30 MB" jest dla mnie jednoznacznym dowodem,
    że ten pendrive nie ma pojemności, którą sugeruje tytuł i treść przytoczonej
    aukcji. Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost:
    "oferowany pendrive ma 16 GB pojemności", co jak dla mnie też jest dowodem
    manipulacji. No ale grupowi specjaliści od zakupów na (za przeproszeniem)
    Allegro już dawno stwierdzili, że taki tytuł aukcji jednoznacznie określa
    pojemność. Więc skoro tak twierdzą "specjaliści", to mamy aukcję z
    pendrajwem o pojemności 16 GB za 30 zł, na który nie da się nagrać pliku
    większego niż 30 MB. Nadal twierdzisz, że wszystko z tą aukcją jest w
    porządku?

    JoteR

  • 23. Data: 2010-12-12 21:34:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-12 21:12, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Jesteście opóźnieni w rozwoju?

    Ty jesteś co skutecznie udowadniasz w swoich postach.

    > Ja nikogo nie bronię ani nie twierdzę że on nie jest oszustem
    > gdy pytam czy macie DOWODY na to że jest oszustem...

    Dowody to musi mieć prokurator czy sąd, my nie mamy takiego
    obowiązku i nie pozwolimy go sobie nałożyć przez takiego
    typa jak ty.

    > Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
    > Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

    Skoro dla ciebie ma to jakieś znaczenie to sobie pisz że mamy
    "tylko przypuszczenia". Ale żeby nie wyjść na kompletnego idiotę
    to powinieneś zamilknąć lub kupić tego pena i nam udowodnić że
    byliśmy w błędzie. Wybór należy do ciebie.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-12-12 21:52:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ie3cml$tf$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > stronę "O mnie" również. Ty zaś nieustannie podważasz moje zastrzeżenia.

    Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

    > Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

    Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie o swoje
    widzi-misię.

    > Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni".
    > Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do wątku, więc przestań pszemolić.

    Nie wypieraj się teraz - napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.
    A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

    > Czyli nadal uważasz, że to deszcz pada.

    Czyli nadal uważam, że internet jest pełen idiotów którym niewiele
    trzeba aby być "pewnym" że X to oszust albo że ktoś nie ma racji
    bo inny ktoś użył przeciw niemu argumentu personalnego...

    > Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.

    To tylko Twoja wyobraźnia, nie dowody.

> [...]
    > wielkość pliku przy zapisie to 30 MB" jest dla mnie jednoznacznym dowodem,
    > że ten pendrive nie ma pojemności, którą sugeruje tytuł i treść

    A dla mnie nie jest dowodem.

    > Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost: "oferowany
    > pendrive ma 16 GB pojemności",

    Jak to nie??? Ślepy jesteś?

    > co jak dla mnie też jest dowodem manipulacji.

    Bo Ty wszędzie widzisz konszachty i manipulacje :-)
    Może masz coś z głową?

> [...]
    > pojemności 16 GB za 30 zł, na który nie da się nagrać pliku większego niż
    > 30 MB. Nadal twierdzisz, że wszystko z tą aukcją jest w porządku?

    Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.

  • 25. Data: 2010-12-12 21:53:04
    Temat: Re: Odp: Odp: Dziwny pendrive
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote in message news:ie3fdh$ksn$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > "ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ GŁÓWNIE CZĘŚCI I
    > AKCESORI DO KOMPÓTERÓW I TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
    > JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
    > ZAREJSTROWANOM"
    >
    > "W KOSZT WYSYŁKI WLICZANY JEST KOSZT OPAKOWAŃ OCHRONNYCH,
    > FOLII OCHRONNEJ, CZAS PAKOWANIA, KOSZT PALIWA NA DOJAZD
    > NA POCZTĘ, AMORTYZACJA SAMOCHODU."
    >
    > wystarczajaco wyrazna poszlaka zeby trzymac sie od tego z daleka,
    > moim zdaniem spokojnie wystarczy tez zeby ostrzegac innych, ale
    > jak widze z instynktem samozachowawczym u ciebie na tyle kiepsko
    > ze nikt cie nie przekona ze "czarne jest czarne..."

    Domysły i poszlaki to nie dowody.

  • 26. Data: 2010-12-12 21:54:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Ty jesteś co skutecznie udowadniasz w swoich postach.

    > Dowody to musi mieć prokurator czy sąd, my nie mamy takiego
    > obowiązku i nie pozwolimy go sobie nałożyć przez takiego
    > typa jak ty.

    Dowody to musi mieć ten, kto oskarża innego o oszustwo.
    Bez dowodów oskarża tylko skończona szmata bez honoru.

> [...]
    > to powinieneś zamilknąć lub kupić tego pena i nam udowodnić że
    > byliśmy w błędzie. Wybór należy do ciebie.

    Wyjść na idiotę w oczach idiotów to żaden wstyd.

  • 27. Data: 2010-12-12 22:01:06
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2010-12-12 19:35, m4rkiz pisze:

    > tu nie ma co sprawdzac, tak jest
    > za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

    E no, bez przesady. Zupełnie przypadkiem, chodząc dzisiaj za namową
    swojej żony po marketach ( no wiem, markety...) w świątecznym, kuva,
    nastroju widziałem całkiem nowe, nie przechodzone, 4GB Sandisc'i za 19zł
    ( Auchan ) i 4GB Kingston'y za 29zł ( Carreour ) - pewnie, że
    prawdopodobnie to jakieś lipne reklamówki, no ale chyba lepsze, niż w
    tej aukcji - więc za 3 dyszki coś tam już 4GB ( no 16 raczej nie, ale
    wspominasz akurat 2 i 4GB) kupisz:)

    --
    Jacek S.

  • 28. Data: 2010-12-12 22:01:24
    Temat: Re: Odp: Dziwny pendrive
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote in message news:ie3fo8$lrc$1@speranza.aioe.org...
    > ?Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > w odroznieniu od ciebie nie kazdy na tej grupie uwaza ze prawo do mowienia
    > o tym ze kule zabijaja otrzymuje sie dopiero po udanym strzale w swoj leb

    Nie musisz kupić TY abyś Ty wiedział że nie ma 16GB.
    Pytam się czy ktoś kupił i sprawdził. Znasz kogoś takiego?

    Widzisz - dopóki miob nie przytoczył ostrzeżenia z wordpress.com
    to jedyne wasze "dowody" oszustwa to była niska cena i jakieś błędy
    językowe na stronie o mnie... Ale nie przeszkadzało Wam to już linczować
    gostka za oszustwo. Taka podatność gawiedzi na lincz mnie drażni, dlatego
    zapytałem o dowody, których jak się okazało nie mieliście...

  • 29. Data: 2010-12-12 22:05:14
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2010-12-12 22:39, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > wystarczajaco wyrazna poszlaka zeby trzymac sie od tego z daleka,
    > moim zdaniem spokojnie wystarczy tez zeby ostrzegac innych

    No, tu to akurat trudno się z Tobą nie zgodzić.
    --
    Jacek S.

  • 30. Data: 2010-12-12 22:09:55
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 12/12/2010 3:10 PM, JoteR wrote:

    > pojemności. Wystarczy jednak spróbować nagrać nań większy plik, np.
    > właśnie film czy obraz płyty, żeby się przekonać, iż za 30 zł można
    > kupić co najwyżej breloczek ani nośnik danych.

    Z tym się nie zgodzę. Za 25 zł kupiłem ostatnio jak najbardziej normalne
    Kingstony 4 GB. W normalnym, stacjonarnym sklepie.

    Pozdrawiam
    Arkadesh