  • 1. Data: 2011-07-03 18:49:11
    Temat: Dziwny fiuczer
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    W przypadku rozmowy przychodzącej w słuchawce słychać dźwięki otoczenia
    dzwoniącego (razem z sygnałem dzwonienia) *zanim* odbiorę połączenie.
    Pacjent to starusieńki TC300 w Play.

    Tak ma być czy coś się "zepsuło"?

    Piotrek.

    PS. Innych głosów nie słyszę ;-) , gdyby ktoś próbował być dociekliwy ;-)

  • 2. Data: 2011-07-04 18:35:19
    Temat: Re: Dziwny fiuczer
    Od: Janeo <j...@g...com>

    > Dziwny fiuczer
    fiuczer to przyszlosc. Pewnie chodzi o ficzer.

  • 3. Data: 2011-07-04 19:20:03
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-04 20:35, Janeo wrote:
    > fiuczer to przyszlosc. Pewnie chodzi o ficzer.

    Zasadniczo masz rację, chociaż akurat nie kwestia fonetycznej pisowni
    była kluczowa w tym wątku :-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2011-07-07 18:04:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 03 Jul 2011 20:49:11 +0200, Piotrek

    >W przypadku rozmowy przychodzącej w słuchawce słychać dźwięki otoczenia
    >dzwoniącego (razem z sygnałem dzwonienia) *zanim* odbiorę połączenie.
    >Pacjent to starusieńki TC300 w Play.
    U mnie to samo na zupelnie innym aparacie w Play :)
    Od dosc dawna (liczac w tygodniach), ale nie za kazdym razem.

    WAM