  • 41. Data: 2012-09-19 12:50:46
    Temat: Re: Dziwne zachowanie motocyklisty
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > No dobra, nie chce mi się czytać tych kłótni. Jesteście jak małe dzieci,
    > a to on, nie to on, nie to on.. Dziewczyny, ogarnijcie się! Więcej
    > szacunku i tolerancji. Łapiecie się za języki jak dzieci w przedszkolu.

    Po prostu pojawił się Bartuś i wprowadził do tego wątku swój zwyczajny
    poziom intelektualny. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2012-09-19 13:23:00
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-19 09:59, Filip pisze:
    > No dobra, nie chce mi się czytać tych kłótni. Jesteście jak małe dzieci,
    > a to on, nie to on, nie to on.. Dziewczyny, ogarnijcie się! Więcej
    > szacunku i tolerancji. Łapiecie się za języki jak dzieci w przedszkolu.

    Weź się chłopie trochę ogarnij i postaraj się czytać ze zrozumieniem.
    Jak już coś piszesz o szacunku, tolerancji i jak myślę kulturze, to
    polecam ekspresowy skrót z kilku ostatnich wypowiedzi imć Bartłomieja
    Kacprzaka: "pierdolisz psikutasie", "Ty skurwysynu", " podkuliles ogon
    psikutasie" itd. To zdaje się nie odbiega od standardowego poziomu
    kultury oraz wiedzy autora tych wypowiedzi.

  • 43. Data: 2012-09-19 14:46:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-19 13:23, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > psikutasie" itd. To zdaje się nie odbiega od standardowego poziomu
    > kultury oraz wiedzy autora tych wypowiedzi.

    Arturze - pamiętaj, że kierujesz te słowa do (maskującego się) Filipka_KK.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 44. Data: 2012-09-19 14:55:53
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    (...)
    > Arturze - pamiętaj, że kierujesz te słowa do (maskującego się) Filipka_KK.

    Tak, hamowanie na 4 metrach na śniegu, skasowanie chyba polo na
    liściach (ze stosowną dokumentacją foto, która zniknęła wraz z opisem
    zdarzenia) itd.

    Tak, pamiętam :)