  • 21. Data: 2012-09-18 20:41:20
    Temat: Re: Dziwne zachowanie motocyklisty
    Od: <8...@7...204120.invalid>

    Bartek Kacprzak w
    <news:5058bb9e$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik <2...@5...180512.invalid> napisał w wiadomości
    > Powiedzial facet autorytarnie stwierdzajac wine motocyklisty na podstawie 3
    > sekund filmu.

    > To jak mozna okreslic ciebie?

    Czy ja coś o czyjejś winie pisałem w tym watku, a może Artur pisał?
    Możesz Bartusiu kłamczusiu pokazać "stwierdzenie winy motocyklisty"
    paluszkiem, z którego to wyssałeś?

    Pytałeś o wyprzedzanie i dostałeś odpowiedź -- tak zgodnie z PoRD (i nie
    pisz, że wypadek był w Rosji) pojazd nagrywający został wyprzedzony.

    BTW.
    Skonfiguruj czytnik, jeśli nie wiesz jak to pomogę.

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2012-09-18 20:44:41
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik <9...@8...203450.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale co ma mazda do wyprzedzenia przez motocyklistę pojazdu który zdarzenia
    > nagrał.
    > Co ma spychanie do wyprzedzenia przez motocyklistę pojazdu, który jechał
    > od
    > początku filmu środkowym pasem
    Tylko, ze Sherlocku najpierw w kadrze pojawia sie maska samochodu.
    Odtworz sobie filmik klatka po klatce a pozniej wroc do dyskusji.

    > Tia... Artur już napisał...
    Oczywiscie, Artur to wyrocznia i krynica madrosci.
    Jednak obejrzyj jeszcze raz filmik.

    Jak mozna okreslic wine na podstawie gownianego filmiku?
    powiesz jak to sie robi?

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 23. Data: 2012-09-18 20:50:55
    Od: <6...@7...205055.invalid>

    Bartek Kacprzak w

    > Użytkownik <9...@8...203450.invalid> napisał w wiadomości

    > Tylko, ze Sherlocku najpierw w kadrze pojawia sie maska samochodu.
    > Odtworz sobie filmik klatka po klatce a pozniej wroc do dyskusji.

    Nie trzeba odtwarzać klatka po klatce, żeby stwierdzić, że pojazd z kamerą
    został wyprzedzony przez motocyklistę.

    > Oczywiscie, Artur to wyrocznia i krynica madrosci.
    > Jednak obejrzyj jeszcze raz filmik.

    > Jak mozna okreslic wine na podstawie gownianego filmiku?
    > powiesz jak to sie robi?

    Jesteś specjalistą w ssaniu palucha -- nie myślałeś o karierze w polityce?

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2012-09-18 21:01:51
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik <6...@7...205055.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba odtwarzać klatka po klatce, żeby stwierdzić, że pojazd z kamerą
    > został wyprzedzony przez motocyklistę.
    To jeszcze raz zebys mial pewnosc o czym piszesz
    0.06 prawy pusty
    0.07 widac maske samochodu
    0.08 motocykl ucieka na lewy pas przed mazda

    Gdzie tu jest manewr wyprzedzania?

    > Jesteś specjalistą w ssaniu palucha -- nie myślałeś o karierze w polityce?
    Jestes specjalista od pieprzenia bez sensu, nawet nie wiesz o czym piszesz.
    Nie myslales o karierze w polityce?

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 25. Data: 2012-09-18 21:10:37
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik <8...@7...204120.invalid> napisał w wiadomości
    > Czy ja coś o czyjejś winie pisałem w tym watku, a może Artur pisał?
    > Możesz Bartusiu kłamczusiu pokazać "stwierdzenie winy motocyklisty"
    > paluszkiem, z którego to wyssałeś?
    Nie zdrabniaj mojego imienia synku, bo nawet na ty nie jestesmy.
    cyt:
    "Użytkownik wrote:
    > Po co zsiadał z motocykla, skoro ten nie miał w planie się
    > zatrzymywać? Swoją drogą -- magiczny jakiś ten motocykl?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=9Ra6srDildU
    >
    > PS. Pytanie dodatkowe: czyja wina?

    po pierwsze to strasznie oni jacyś nerwowi wszyscy tak bez sensu biegają ;-)

    tak na oko to winny motocyklista.
    " koniec cyt.
    Skoro masz inne zdanie po cholere wcinasz sie do odpowiedzi kogos innego?
    Przymus taki?

    > Pytałeś o wyprzedzanie i dostałeś odpowiedź -- tak zgodnie z PoRD (i nie
    > pisz, że wypadek był w Rosji) pojazd nagrywający został wyprzedzony.
    Konwencja wiedenska sie klania.

    > BTW.
    > Skonfiguruj czytnik, jeśli nie wiesz jak to pomogę.
    Po co?

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 26. Data: 2012-09-18 21:11:21
    Od: <7...@...211121.invalid>

    Bartek Kacprzak w

> [...]

    > 0.06 prawy pusty
    > 0.07 widac maske samochodu
    > 0.08 motocykl ucieka na lewy pas przed mazda

    Zajrzyj do PoRD. Art. 2.

    Powinieneś znać, chyba, że ponad ćwierćwiecze bez PJ motorkiem posuwasz

    > Jestes specjalista od pieprzenia bez sensu, nawet nie wiesz o czym piszesz.
    > Nie myslales o karierze w polityce?

    Czyli nie potrafisz Bartusiu wskazać, gdzie ja albo Artur, o winie
    motocyklisty w tym wątku pisaliśmy.

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2012-09-18 21:17:13
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik <7...@...211121.invalid> napisał w wiadomości

    > Zajrzyj do PoRD. Art. 2.
    Zajrzyj do konwencji wiedenskiej.

    > Powinieneś znać, chyba, że ponad ćwierćwiecze bez PJ motorkiem posuwasz

    > Czyli nie potrafisz Bartusiu wskazać, gdzie ja albo Artur, o winie
    > motocyklisty w tym wątku pisaliśmy.
    Czyli odpowiadasz tylko tam gdzie ci wygodnie?

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 28. Data: 2012-09-18 21:24:29
    Od: <8...@8...212429.invalid>

    Bartek Kacprzak w

    > Użytkownik <8...@7...204120.invalid> napisał w wiadomości
    > Nie zdrabniaj mojego imienia synku, bo nawet na ty nie jestesmy.

    LOL

    > cyt:
    > "Użytkownik wrote:

    Jaki użytkownik, to juz nie napisałeś, bo od razu by wyszło, że to nie ja
    ani nie Artur.

    Powyższe jest mistrza węża ogrodowego i poloneza truck roy

    > po pierwsze to strasznie oni jacyś nerwowi wszyscy tak bez sensu biegają ;-)

    > tak na oko to winny motocyklista.

    To Marek Dyjor napisał

    > " koniec cyt.

    > Konwencja wiedenska sie klania.

    Co Konwencja wiedeńska?

    O tym piszesz?

    6. Jeżeli mają zastosowanie postanowienia ustępu 5 lit. a) niniejszego
    artykułu i natężenie ruchu jest takie, że pojazdy nie tylko zajmują
    całą szerokość jezdni przeznaczonej do ruchu w kierunku, w którym się
    poruszają, lecz także jadą z szybkością zależną od szybkości
    poprzedzającego pojazdu poruszającego się w danym rzędzie...

    Przed nagrywającym na jego pasie nie było pojazdu

    > Po co?

    Aha.

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2012-09-18 21:31:12
    Od: <4...@8...213112.invalid>

    Bartek Kacprzak w

    > Użytkownik <7...@...211121.invalid> napisał w wiadomości

    > Zajrzyj do konwencji wiedenskiej.

    > Czyli odpowiadasz tylko tam gdzie ci wygodnie?

    Czyli ssący z palucha Bartuś nie odpowiada tam, gdzie mu niewygodnie, a
    jeśli już odpowiada, to manipuluje cytatami.

    --
    'Tom N'

  • 30. Data: 2012-09-18 21:40:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-18 21:31, 4...@8...213112.invalid pisze:
    > Bartek Kacprzak w

    No popatrz - nie zna polskich przepisów, a innym poleca zaglądanie
    do konwencji wiedeńskiej. Może powinien ja przeczytać ze zrozumieniem?
    W sumie dobrze, że już wie, że coś takiego jest :) Jakiś postęp :)

    > Czyli ssący z palucha Bartuś nie odpowiada tam, gdzie mu niewygodnie, a
    > jeśli już odpowiada, to manipuluje cytatami.

    Zacytuję sam siebie:
    "Złapiesz za rękę to powie, że nie jego"

    :)