  • Data: 2012-06-19 08:31:33
    Temat: Re: Dziwne objawy przy połowie zbiornika paliwa
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Mon, 18 Jun 2012 21:47:30 +0200) ktos podajacy sie za Kuba (aka cita)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > masz założony filtr paliwa na wężyku?
    >
    > Jeśli tak to czy siatkowy, czy papierowy?
    > Jeśli papierowy - wymień na siatkowy.
    > Jeśli siatkowy, zdemontuj i sprawdz, czy sytuacja sie powtórzy.
    >
    > (mało paliwa = małe cisnienie. Filtr paliwa = większy opór przepływu, filtr
    > papierowy = jeszcze większy opór)

    Jest filtr założony (siatkowy), którego chyba oryginalnie być nie powinno. Nawet
    wymieniałem go na nowy, jakiś uniwersalny. Jak zjemowałem wężyk od strony
    gaźnika to paliwo przechodziło przez ten filtr i sikało porządnym
    strumieniem. Niemniej jednak spróbuje zdemontować filtr - dzięki za
    pomysł.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/