  • Data: 2010-12-30 10:27:54
    Temat: Re: Dziwne SMS'y...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr K. napisał:
    > Sprawa się chyba wyjaśniła:
    > Virus: BW.EasyGPS.A
    > C:\SYS\BIN\200365BA.dll
    > C:\SYS\BIN\200365B9.exe
    > C:\SYS\BIN\200365B7.exe

    Wirus nie wirus ale ciekawe jest dlaczego dla systemu bilingowego w/w
    numery są to numery stacjonarne ;-).
    Mnie się tak wydaje BTW, że wirus jest przeznaczony na rynek amerykański
    ;-) a numery na które faktycznie wysyła to np. 1-590-366-503x a 48 to
    sobie SMSC Ery dokleja. Ale to tylko luźna hipoteza, bo area codes 590 i
    373 nie są używane...

    Przemek