  • Data: 2012-11-26 10:55:54
    Temat: Re: Dziwna sprawa z dyskiem
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-25 13:12, Radosław Sokół pisze:

    > 2) Mnie najbardziej to wygląda na problemy z okablowaniem --
    > drobny brak styku może spowodować przekłamania przy od-
    > czycie i zapisie danych, przekładanie dysku i związane z
    > tym przełączanie kabli może zlikwidować problem.

    Takze bym zwrocil uwage na gowniane kable SATA. Mi taki jeden dorznal
    dysk koncertowo. Po wymianie kabli na porzadnie ekranowane, problemy z
    dyskami zniknely (2 dziwnie mi klikaly od czasu do czasu i generowaly
    burdel w filesystemie).
    Z doswiadczenia wiem, ze kable SATA to po zasilaczu najbardziej
    niedoceniany element komputera, znaczaca wplywajacy na niezawodnosc
    systemu.

    --
    regards
    Salata