  • Data: 2015-08-19 22:00:38
    Temat: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > 1) "ja tu pierwszy dzień jestem, dopiero się uczę"
    > 2) "proszę podjechać na komendę (zmarnować pół dnia) spiszemy protokół"
    > 3) "a co to kurwa SI-ES-AJ MAJAMI" (to usłyszałem jak zaproponowałem
    > zdjęcie odcisków palców po włamaniu do auta)
    > 4) "popatrz na to z drugiej strony, z trzech pozostałych kierunków nie
    > ma korka"
    > 5) "to dla poprawy bezpieczeństwa, w korku auta jadą wolniej"
    > 6) "za pół godziny kończę zmianę to się rozluźni"

    hihihihi
    Kiedys jak miałem włamanie do mieszkania to bodaj po dwóch miesiacach (nie
    pamietam juz dokładnie, ale długo) wezwano mnie aby pobrac moje odciski
    palców.
    Pytam, czy to dlatego, ze z tych odcisków ktore pobrali u mnie w domu nic
    nie wyszło w bazie i ze chca moje odfiltrowac od reszty, na co miła pani
    policjantka stwierdziła, ze oni jeszcze tych pobranych u mnie w domu nie
    sprawdzili w komputerze.
    Na moja uwage ze w SIESAJ wyglada to troche inaczej zareagowała z usmiechem
    mniej wiecej tymi słowami: niech Pan mnie nawet nie wkurwia :)

    Co do Twoich odpowiedzi to nr 1 jest najblizej.