    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 Sep 2018 07:02:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dziwna moda na fontanny zamiast spryskiwaczy
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 września 2018 08:48:00 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:
> [...]
    te dwa strumienie maja byc skierowane.

    > Pomijając nawet niewiedzę użytkownika, uważam, że fabryka powinna
    > wypuszczać auta z ustawionymi spryskiwaczami.

    I pewnie wypuszczaja.
    Ale znajac zycie od czegos sie te dysze rozregulowuja. Albo grzebie przy nich
    czlowiek albo warunki powoduja ze dysza z czasem fuka nie tam gdzie trzeba.

    strumien trafi dobre 20-30cm nizej niz przy 60km/h.

    > To wszystko kwestia konstrukcji. Np. w mojej bryce umieszczono
    > spryskiwacze w oddaleniu do szyby. Spryskują pod niewielkim kątem w
    > stosunku do pędu powietrza. W efekcie stojąc na parkingu lub jadąc
    > szybko - nie zauważam różnic. Rozumiem, ktoś ma Jelcza, który nie ma
    > maski wysuniętej do przodu, ale mnóstwo samochodów ją posiada. Co za
    > problem umieścić spryskiwacze w oddaleniu od szyby? Albo umieścić
    > spryskiwacz w wycieraczkach?

    Takich sytuacji w wspolczesnych i dawnych samochodach jest sporo.
    Kierunkowskazy blisko przy reflektorach dziennych, brak chlapaczy, dzwina konstrukcja
    swiatel skutkujaca trudnosciami z wymiana zarowek, kiepskie projektowanie
    spinek/zatrzaskow ktore po jednym zdjeciu panelu ulegaja odlamaniu, niesymetrycznie
    dzielone siedzenia z waska czescia po stronie pasazera (nie mozna zlozyc siedzenia
    pasazera i cieszyc sie naprawde duza przestrzenia bagazowa), jakies interfejsy
    dotykowe w systemach multimedialnych, brak plastikowych nadkoli i tak dalej.

    Oczywiscie nie kazde auto tak ma ale jednak sporo takich drobnych niedorobek jest
    ciagle obecna i w sumie nie wiadomo czemu.