  • Data: 2019-12-21 13:35:58
    Temat: Re: Dziwa, panie, dziwa...
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-20 o 11:56, JDX pisze:
    > Dziwne rzeczy można zauważyć na przyszpitalnym parkingu i okolicach. Z
    > tydzień temu wspominałem o Ibizie w dizlu, która pracowała jak stuletni
    > traktor. A dzisiaj zobaczyłem Skodę kombi, to była chyba Fabia, bo na
    > pewno nie Octavia. Nie była nowa, a jej dziwność polegała na tym, że
    > miała kierownicę z prawej strony. Albo raczej na tym, że komuś się
    > chciało z UK ściągać do Polski takie coś. Zrozumiałbym, gdyby to było
    > auto, które nosi jakieś znamiona fajności, ale to przecież zwykły i do
    > tego nienowy dupowóz jest.

    A dlaczego zaraz "ściągnąć"?
    Moje dzieciaki czasem przyjeżdżają z UK w odwiedziny samochodem a
    kierownicą po prawej stronie. Zwłaszcza jak jadą z psem a potem gdzieś
    dalej na urlop. Po drodze zwykle zabierają jakieś graty...
    W takim przypadku Skoda to dobry wybór, bo u nas łatwo w razie kłopotów
    naprawić.
    T.

    Ps. Nic nie wspomniałeś, czy była na naszych blachach.