  • 21. Data: 2012-01-26 16:37:04
    Temat: Re: Dziura w bucie moto
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:jfrrv3
    > No! Nie założyłem butów bo bym równowagi nie utrzymał.

    Dobrze, że pozycję trzymałeś :)))))))))

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 22. Data: 2012-01-26 17:19:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

    > Mnie się w Chorwacji na winklu klapek podwinął o asfalt, żyję. Myślę, że
    > też dasz radę.

    Nie ma sliderów do klapek? Zawsze to bezpieczniej.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2012-01-26 18:07:36
    Od: siinski <j...@g...com>

    wiadomościnews:jfmn6b$bsn$1@inews.gazeta.pl...

    > Święta prawda. A temu co z nim jechał wystawały z nogawki majtki - wciągnęło
    > je i urwało mu kutasa.

    > Nie musisz. Wystarczy, że dokupisz tego jednego. Po co wydawać kase na dwa.
    > Bez sensu.
    >
    > --
    > Grzybol

    Oj Grzybol, już nie pamiętam kiedy tek poplułem monitor ze śmiechu:))
    Pozdroo

  • 24. Data: 2012-01-26 20:15:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
    > Oj Grzybol, już nie pamiętam kiedy tek poplułem monitor ze śmiechu:))
    > Pozdroo

    Jeszcze śmieszniejsze jest to, że tym moim postem wyczerpałem temat. A mimo
    to, ludzie go drążą jak chodnik w kopalni:-)

    --
    Grzybol

  • 25. Data: 2012-01-26 20:23:19
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 26.01.2012 21:15, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

    > Jeszcze śmieszniejsze jest to, że tym moim postem wyczerpałem temat. A
    > mimo to, ludzie go drążą jak chodnik w kopalni:-)

    chcą sobie popisać zanim ACTA zacznie na dobre działać.

    Chociaż ja tu widzę potencjalny bacik na pewien szybki portalik.... ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2012-01-26 22:57:28
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 21:23, Arni pisze:
    t.googlegroups.com...

    > chcą sobie popisać zanim ACTA zacznie na dobre działać.

    Znaczy bedzie koniec z cytowaniem postow nad wlasnym tekstem? W koncu
    prawa autorskie itd... No i pewnie z wora tez juz nikt nie wylezie? ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 27. Data: 2012-01-27 01:13:48
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 026 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > Chociaż ja tu widzę potencjalny bacik na pewien szybki
    > portalik.... ;)

    O widzisz i to jest argument ...przeciwko szkole... tfu, ...za ACTA...

    :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 28. Data: 2012-01-27 01:20:58
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.01.2012 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > A co? Miałem ubrać buty i kombi przy 35 stopniach żeby pojechać po zimne
    > piwo do miasta?

    Bezsensu, zimne piwo, wino, drinki itd, są na plaży, było się zawczasu
    zdecydować picie, czy jazda. Wybrać odpowiednie wakacje z barem allin, albo
    jeździć olewając bary i szukać tylko marketu i noclegu. Tak tylko z
    perspektywy własnego portfela, tańsze opcje sugeruję.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 29. Data: 2012-01-28 23:35:23
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-01-27 02:20, kakmar pisze:

> [...]
    > jeździć olewając bary i szukać tylko marketu i noclegu. Tak tylko z
    > perspektywy własnego portfela, tańsze opcje sugeruję.

    Co to za wakacje kiedy się tylko pije albo tylko jeździ...

    Rafał

  • 30. Data: 2012-01-29 23:41:09
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości news:4f2172c3$0$1259

    > Ooo,pewnie jeszcze na bani!!

    To i pewnie na kradzionym motocykielu- przecież każdy pijak to
    złodziej....tfu....
    --
    Jackare