  • 1. Data: 2011-08-18 08:13:26
    Temat: Dziura w błotniku - masa szpachlowa czy jak?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Mam w błotniku dziurę ok 5x10cm. Rdza + kobiece parkowanie :)
    Czy taki ubytek wymaga nowego błotnika
    czy dałoby się to załatać jakąś masą plastyczną (szpachlą)?

  • 2. Data: 2011-08-18 08:50:35
    Temat: Re: Dziura w błotniku - masa szpachlowa czy jak?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.08.2011 08:13, P pisze:
    > Mam w b?otniku dziure ok 5x10cm. Rdza + kobiece parkowanie :)
    > Czy taki ubytek wymaga nowego b?otnika
    > czy da?oby sie to za?ataae jak?? mas? plastyczn? (szpachl?)?

    Włókno szklane, zywica i bedize git.

  • 3. Data: 2011-08-18 10:47:30
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Włókno szklane, zywica i bedize git.

    Gdzie mogę coś takiego nabyć?

  • 4. Data: 2011-08-18 10:50:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Włókno szklane, zywica i bedize git.

    Dokładnie. Ale wcześniej jeszcze bym sprawdził czy nie znajdziesz takiego
    samego na szrocie.
    Jeśli mocowanie (montaz/demontaz) łatwe to może się okazać że wyjdą te same
    pieniądze bo tą żywicę i tak będziesz malował i tak więc popatrzeć na
    zamiennik warto.
    Jaki to samochód?

  • 5. Data: 2011-08-18 11:51:10
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Włókno szklane, zywica i bedize git.

    Na jak długo będzie git? Jedna zima? To już lepiej poszukać używanego błotnika
    bez dziury.

    p.

  • 6. Data: 2011-08-18 12:14:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-18 11:51, Paweł W. pisze:

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Na jak długo będzie git? Jedna zima? To już lepiej poszukać używanego
    > błotnika bez dziury.

    wczesniej wyciac skorodowane obrzeze dziury (powiekszyc ja)

    mata szklana i zywica do dostania np. w sklepach modelarskich (dla
    zeglarzy np) - a nawet w sklepach typu OBI czy Castorama

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-08-18 12:21:52
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > wczesniej wyciac skorodowane obrzeze dziury (powiekszyc ja)

    No oczywiście, na handel można tak przygotować auto ;-) Alena własny użytek nie
    bardzo.

    Rdza to jest jak "rak" w człowieku.

    > mata szklana i zywica do dostania np. w sklepach modelarskich (dla zeglarzy
    > np) - a nawet w sklepach typu OBI czy Castorama

    Nie tylko tam.

    p.

  • 8. Data: 2011-08-19 09:36:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-08-18 12:21, Paweł W. pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > No oczywiście, na handel można tak przygotować auto ;-) Alena własny użytek nie
    bardzo.

    > Rdza to jest jak "rak" w człowieku.

    Ja miałem dziurę podobnej wielkości - dłoń dawała się włożyć.
    Załatałem właśnie matą szklaną z żywicą i od 4 lat nic się nie dzieje.
    Wymyłem, rdzy nie usuwałem zbyt dokładnie - tylko luźniejszą, dałem 3 warstwy
    maty z zewnątrz, 2 warstwy od środka - tak że miejsce uszkodzone jest ujęte
    obustronnie, a łata obejmuje z zapasami po kilka cm zdrową blachę.
    Na wierzchu szpacha i lakier.

    No ale jeśli by łatę zrobić jednostronnie, to nie sądzę żeby starczyło na długo.

  • 9. Data: 2011-08-29 10:09:31
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-08-18 08:13, P pisze:
    > Witam
    >
    > Mam w błotniku dziurę ok 5x10cm. Rdza + kobiece parkowanie :)
    > Czy taki ubytek wymaga nowego błotnika
    > czy dałoby się to załatać jakąś masą plastyczną (szpachlą)?

    Według mnie nie opłaca się tego robić. Zależy jaki samochód, ale
    zamiennik błotnika pewnie koło 100PLN kosztuje, do tego i tak malowanie
    błotnika. Albo na szrocie poszukać bez rdzy w takim samym kolorze i wymienić