  • 1. Data: 2010-01-29 16:07:13
    Temat: Re: Dziubniecie z zaspe
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-29 12:07, LEPEK wrote:

    > Ale taki pieniek na ten przykład? Albo średni głaz?

    Czytaj kurdebele caly watek :). Przeciez napisalem konkretnie
    o hydrancie. A wczesniej o slupku.. wiadomo ze rozne rzeczy
    sie moga zdarzyc, ale hydrant do gaszenia pola kapusty to juz
    z reguly rzadziej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2010-01-29 17:07:29
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > o hydrancie. A wczesniej o slupku.. wiadomo ze rozne rzeczy
    > sie moga zdarzyc, ale hydrant do gaszenia pola kapusty to juz

    No. A ja, że na polu to łatwiej o pieniek, albo głaz. Przykryty
    bałwankiem. Albo nie nadążam...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2010-01-29 19:30:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-29 17:07, LEPEK wrote:

    > No. A ja, że na polu to łatwiej o pieniek, albo głaz. Przykryty
    > bałwankiem. Albo nie nadążam...

    A to wiesz.. nigdy nie wiadomo czy sobie ktos nie postawil slupka
    zeby bylo wiadomo gdzie mu sie konczy pole, albo zeby uwiazac
    krowe czy inna chabetę.. Albo bylo na nim wczesniej jakies
    oznaczenie, bo w koncu innych znakow szczegolnych moze brakowac.

    --

    memento lorem ipsum