  • 31. Data: 2004-11-17 18:08:59
    Temat: Re: [POLIP] Dziś zapukała do mnie policja ;)
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2004-11-17, Adam Wysocki <g...@w...studio.tpi.pl> wrote:
    > Czytałeś man tcpdump? Jest dokładny przykład.

    Tak - przeczytalem, natomiast logi z firewalla sprawdza sie chyba duzo
    lepiej.

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 32. Data: 2004-11-17 18:49:04
    Od: Przemek Celej <s...@p...fm>

    Pawel Rutkowski wrote:

    >Tak - przeczytalem, natomiast logi z firewalla sprawdza sie chyba duzo
    >lepiej.

    I jeszcze jedno, pamiętaj o verbose limit.

    Pracuj w portalu INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f1839

  • 33. Data: 2004-11-17 19:16:55
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> wrote:
    > miab w <cndrft$801$1@korweta.task.gda.pl> zeznal:
    >
    > nie w czestochowie :)
    > Mamy aleje frytkowa i tam sa frtyki 0,65pln/100gr :)

    Na wieść o tym płytki staniały:
    <cy>
    Aktualnie płytki DVD+R/-R 8x sprzedawane są w cenie 0,30 USD za sztukę, a
    nośniki DVD+R/-R 4x za 0,22-0,24 USD za sztukę.
    </cy>
    (za http://www.benchmark.pl/ z środa, 17 listopada 2004)
    próbując zejść poniżej magicznej granicy 65groszy za sztuke :o) .

    miab

  • 34. Data: 2004-11-17 20:43:47
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> wrote in message
    > To ja też chcę! Po 65 groszy kupię każdą ilość stugroszówek...
    W tym kraju chyba nie wyemitowano banknotów stugroszowych ;)

    Zdrówko.
    --
    [E-Mail:p#75;pl] [GG: 1655827] [TEL: +48 604 90 40 40]
    Legalny sprzęt 802.11a/b http://www.osbridge.pl/

  • 35. Data: 2004-11-17 20:57:35
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Wed, 17 Nov 2004 21:43:47 +0100, Paweł Tyll wrote:

    > "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> wrote in message
    > W tym kraju chyba nie wyemitowano banknotów stugroszowych ;)
    Za to monety tak (potocznie zwane złotówkami).

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 36. Data: 2004-11-17 21:16:04
    Od: Piotr Dziubanii <d...@n...org>

    On Wed, 17 Nov 2004 18:03:48 +0100, Przemek Celej <s...@p...fm> wrote:

    > Można też logować ipfw wszystkie konekcje TCP setup, wszystkie pakiety
    > UDP i ICMP. A potem rozdzielać syslogiem i do tego newsyslog
    > automatycznie (np. po przekroczeniu pewnego rozmiaru pliku lub upływie
    > pewnego czasu) kompresuje logi. ew. mozesz się pobawić iptraf'em albo
    > softflowd.

    nie lepiej target ulog na iptablesach i ulogd?

    p.

  • 37. Data: 2004-11-18 10:10:52
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Przemek Celej:
    > Można też logować ipfw wszystkie konekcje TCP setup, wszystkie pakiety

    Połączenia, na litość.

> [...]
    > automatycznie (np. po przekroczeniu pewnego rozmiaru pliku lub upływie
    > pewnego czasu) kompresuje logi. ew. mozesz się pobawić iptraf'em albo

    No tak, tylko trzeba mieć fw postawionego na uniksie. :)

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku

  • 38. Data: 2004-11-18 10:31:51
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2004-11-18, Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
    > No tak, tylko trzeba mieć fw postawionego na uniksie. :)

    Jak to bylo... In *bsd we trust ? :)

    PS. Tak, wiem ze tylko do pewnego momentu (przepustowosci) bo powyzej to bez
    dedykowanego sprzetu trudno cos zdzialac.

  • 39. Data: 2004-11-18 13:50:23
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Andrzej Bursztynski zapodał(a):

    > Napisał, że chodzi mu o _płyty_ dwustronne, faktycznie prawie 2x tyle
    > kosztują, za to za płytę DL to 15x razy więcej trzeba zapłacić niż za
    > 4.5GB..

    Można kupic RW dwustronną? Byłem przekonanym że są w sprzedaży tylko jednostronne -
    daj proszę jakiś link...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 40. Data: 2004-11-18 14:10:30
    Temat: Re: Dziś zapukała do mnie policja ;)
    Od: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>

    mógłby ktoś być tak miły i podać mi podstawę prawną tego o czym piszecie w
    tym wątku tzn. obowiązków nakładanych przez ustawodawce na ISP.

    z góry dzieki