  • 41. Data: 2009-12-11 20:36:50
    Temat: Re: Dziś zabolało mnie serce
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-08 13:53, kamil pisze:

    > Oby tylko smalcem do gory upadla. :)

    Teoretycznie niemożliwe :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 42. Data: 2009-12-11 23:41:34
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    ikov pisze:

    > Podobnie jest ze sprzętem agd - niby oddaje się do utylizacji, wszystko
    > czysto i ekologicznie, a naprawdę? Ekipa BBC (chyba właśnie tej stacji)
    > zamontowała do uszkodzonej pralki/lodówki/whatever nadajnik gps. Po
    > jakimś czasie sygnał wskazał ogromne wysypisko na środku Nigerii...

    Miałbyś jakies namiary na ten artykuł? probuje szukać googlem ale nic
    sensownego o tym nie znajduje.

  • 43. Data: 2009-12-13 21:46:52
    Od: FD <f...@o...pl>

    Osadnik pisze:

    > Miałbyś jakies namiary na ten artykuł? probuje szukać googlem ale nic
    > sensownego o tym nie znajduje.

    bo to urban legend ;]

  • 44. Data: 2009-12-13 22:41:09
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ikov"
    >czysto i ekologicznie, a naprawdę? Ekipa BBC (chyba właśnie tej stacji)
    >zamontowała do uszkodzonej pralki/lodówki/whatever nadajnik gps. Po
    >jakimś czasie sygnał wskazał ogromne wysypisko na środku Nigerii...

    Ale oczywiście wiesz jak wygląda "nadajnik GPS"?

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 45. Data: 2009-12-13 22:52:38
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 13 Dec 2009 22:46:52 +0100, FD <f...@o...pl> wrote:

    >bo to urban legend ;]

    naprawde tak sadzisz? zainteresuj sie tematem handlu smieciami (nie
    zlomem) elektronicznym. <rs>

  • 46. Data: 2009-12-15 14:21:34
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Zachu" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze można się załapać ;)
    > http://muzkol.pl/pl/Artykuly/Makieta.aspx
    >
    > --
    > Zachu

    Trochę to będzie poza tematem, ale jak już wilk został wywołany z lasu to go
    przygarnę.
    Jak byłem mały to na kilka dni Tata pożyczył od znajomego kolejkę PIKO. Dwie
    lokomotywy: parowa i elektryczna, dużo wagonów towarowych i osobowych oraz
    sporo szyn i rozjazdów. Prędkość regulowało się pokrętłem na zasilaczu.
    Potem całe dzieciństwo marzyłem o takiej kolejce, ale nie było nas stać.
    Postanowiłem, że jak będę miał syna to kupię mu taką kolejkę i przy okazji
    sam się pobawię, czym zrealizuję swoje marzenia z dzieciństwa.
    No i kilka miesięcy temu urodził mi się syn. Szybko się rozwija i
    przypomniało mi się o kolejce.
    Czy teraz to ma sens? Ja od 10-ciu lat nie jechałem pociągiem oprócz tego że
    do W-wy po odbiór samochodu z salonu. Mieszkamy co prawda kilometr od stacji
    kolejowej, ale czy obecnie dla malucha pociągi to atrakcja? Czy po jednym
    dniu zabawy nie kopnie tego w kąt?
    Czy kolejki PIKO są jeszcze produkowane, czy pozostaje tylko odzysk np. z
    Allegro? A może są jakieś nowe generacje?
    Na razie jak rzuciłem w Allegro hasło "kolejka elektryczna" to prawie
    wszystko to prymitywne zabaweczki: dwa byle jakie wagoniki, i dwa metry toru
    bez rozjazdów.
    Tak myślałem żeby się powoli przygotowywać do odpowiedniego wieku malucha i
    stopniowo dokupować różne elementy żeby zrobić z synem prawdziwa makietę, z
    budynkami, szlabanami, drzewkami i tunelami.
    Czy jest tu jakiś zorientowany w temacie?

  • 47. Data: 2009-12-16 16:04:03
    Od: FD <f...@o...pl>

    rs pisze:

    > naprawde tak sadzisz? zainteresuj sie tematem handlu smieciami (nie
    > zlomem) elektronicznym. <rs>

    chodzilo mi o gps'a

  • 48. Data: 2009-12-17 09:39:34
    Od: "xantos" <t...@e...com.pl>

    http://demotywatory.pl/563194/Wojna-pokolen

  • 49. Data: 2009-12-20 22:47:57
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

> [...]
    > makietę, z budynkami, szlabanami, drzewkami i tunelami.
    > Czy jest tu jakiś zorientowany w temacie?
    Tak,
    Kiedys mialem jak bylem maly kolejke PIKO, teraz mam 2 synów, 4,5 letniego i
    drugiego prawie rocznego.
    I kupilem na allegro troche torów, 2 lokomotywy, rozjazdów i takich pierdół,
    I starszy zabawia sie tym od czasu do czasu, a widac ze ma frajde z tego...

    Tu przejrzyj:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=46
    000&string=piko

    lub tu: http://www.allegro.pl/3601_ho_1_87.html

    nornik

  • 50. Data: 2009-12-22 22:02:24
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2009-12-15 15:21, Darkac pisze:

> [...]
    > kilometr od stacji kolejowej, ale czy obecnie dla malucha pociągi to
    > atrakcja? Czy po jednym dniu zabawy nie kopnie tego w kąt?

    hah też się nad tym zastanawiam. Dla bardzo małego dziecka to są za
    delikatne sprzęty, natomiast większe pewnie będzie wolało komputer
    (niestety). Ja bym się sam chętnie pobawił ;)

    > Czy kolejki PIKO są jeszcze produkowane, czy pozostaje tylko odzysk np.
    > z Allegro? A może są jakieś nowe generacje?

    przez przypadek byłem ostatnio w Gdyni, i przez przypadek zaszedłem do
    sklepu modelarskiego. Była całe dwie wielkie gabloty z kolejkami PIKO i
    jakiejś innej firmy, ale chyba kompatybilne z PIKO. Drogie (jak na moją
    studencką kieszeń), ale wzbudziły mój zachwyt. Były oczywiście
    lokomotywy i najróżniejsze wagony, i wyobraźcie sobie, że był np. wagon
    Tanich Linii Kolejowych (!) pomalowany zgodnie z ich obecnymi barwami.
    Po prostu miodzio, sam bym się pobawił gdyby było mnie stać. Oczywiście
    były też wszelkiego rodzaju akcesoria do budowania makiet, czyli
    elementy tuneli, wiaduktów itp.

    --
    pozdrawiam
    Grzegorz Olszewski