eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarówRe: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
  • Data: 2010-07-12 11:50:55
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i17p0k$ar1$1@news.onet.pl...
    >
    > Nie porównuj Niemców do nas. Przede wszystkim taki Niemiec, jak mieszka w
    > średniej wielkości miasteczku, do najbliższej autostrady/drogi szybkiego
    > ruchu ma nie więcej jak 10 km. Dojazd do niej zajmuje c.a. 20 minut. I
    > może sobie tą drogą zasuwać np. do pracy 60 km dalej, co zajmuje mu
    > średnio 30 minut.
    > Obecnie w takim np. Krakowie dojazd do autostrady zajmuje c.a. 40 minut,
    > jeśli nie masz "przyjemności" jechać przez Kraków w godzinach szczytu. Do
    > tego nasrane po drodze fotoradarów w miejscach co najmniej
    > kontrowersyjnych, a w równie kontrowersyjnych potrafią być przyczajone
    > ekipy z radarami. A przy szkołach ni chuchu żadnego patrolu nie
    > uświadczysz i tutaj mają pole do popisu wszelkiego rodzaju
    > niedowartościowani kierowcy, którzy albo właśnie odwieźli swoje
    > pociechy do szkoły i się bardzo spieszą do pracy, albo chcą "pokazać"
    > innym rodzicom, jakie to mają fajne, szybkie auto. Ostatnio widziałem
    > ekipę z radarem w takim miejscu, że nawet moja dziewczyna zapytała "co
    > oni tutaj robią". No co robią - polują na tych, co jadą w słoneczne
    > południe bez świateł, stwarzając tym niesamowite zagrożenie na drodze.
    >

    Nieczego nie porownuje. Stwierdzam tylko, ze w niemcowni jest to na porzadku
    dziennym. Ja doskonale wiem, ze u nas wszystko stoi na glowie.

    Ograniczenia predkosci "na trasach" wynikaja czesto z dzialan mieszkancow -
    ogolnie nie dziwie sie. Policjanci stojacy z radarem nie stoja tam w imie
    bezpieczenstwa na drodze a w imie bezpieczenstwa wlasnego portfela. Fotobudy
    stawiane sa aby podreperowac finanse publiczne itd itp. Trzeba wziac tez pod
    uwage, ze gdyby stalo ograniczenie do 130, to Polak bedzie marudzil, ze tam
    mozna jechac i 200 a to ograniczenie jest bez sensu...

    Niemcy zdecydowanie maja inna mentalnosc. Jesli jest ograniczenie do 30 to
    tyle jada i nie tylko ze wzgledu na skuteczna kare ale, ze tak wlasnie
    trzeba. Z kolei mozliwosc szybkiego przemieszczania sie po dobrych drogach
    nie rodzi frustracji i odreagowywania w miejscach do tego nie
    przeznaczonych.

    Najgorsze jest to, ze nasza wladzia nie chce dostrzec powodow takiego stanu
    rzeczy . Zamiast wziac sie ostro do roboty i poprawic infrastrukture
    drogowa, stawiaja siec fotoradarow. Korzysci sa podwojne, z jednej strony
    nie wydaja grubej mamony na drogi a zdrugiej do kasy wplyna mandaciki. Cale
    szczescie, ze cos zaczelo sie dziac ostatnimi czasy... PIS moze nie mial
    afery hazardowej ale tez nie mial rozpoczetych tylu inwestycji drogowych...

    --
    Picasso


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: