  • 31. Data: 2014-04-08 19:51:46
    Temat: Re: Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message
    news:um08k9tkmae78smttb1qe05rl9bnl9pbap@4ax.com...

    > To bym sobie Pandę kupił, a nie X3 ;)

    Hej, ty się od mojej tatusiowej Pandy ODSTOSUNKUJ!!! ;-)

  • 32. Data: 2014-04-08 19:53:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grejon" <g...@g...com> wrote in message

    > Ja pewnie też (no może Lineę) - ale jak kogoś stać tocomiedotego :)

    Otóż to - ja nie widzę problemu.
    Poza tym - różnie się ludziom zmienia życie - ktoś może być zdrowy,
    kupuje auto do jeżdzenia, potem coś mu się skiepści w biodrze i ledwie
    mu się chce żyć, potem 2-3 lata używa auta tylko na wycieczki do lekarza.
    Nie ma co wszystkich potępiać w czambuł jako oszustów, aczkolwiek
    oszukany niski przebieg warto wykryć i odróżnić od prawdziwego
    niskiego bo prawdziwy niski - moim zdaniem - lepszy.

  • 33. Data: 2014-04-08 23:48:55
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Ajgul napisał:
    > Ja tam nie wierzę w "dobry interes" w postaci 9 letniego auta, ze znikomym
    > przebiegiem.
    > Nie da się używać auta przez taki czas po 360 km na miesiąc. To by się
    > nikomu nie opłaciło biorąc pod uwagę koszty ubezpieczenia, rejastracji
    > przeglądów, itp. Możliwe, że auto przestało przez 5 lat w garażu, bo były
    > jakieś problemy, na przykład spadkowe, ale to chyba jest gorsze dla
    > samochodu od używania. Jakiś w tym jest na pewno "kruczek".

    Móniek. Ale ja nie wystawiłem dziewięcioletniego bmw na juznecie, tylko
    chciałem się spytać, ile wołać, żeby nie było za tanio - kolejka chętnych
    już się ustawiła i za mniej, czy więcej, ale pójdzie.
    Żadnych spraw spadkowych, innych zonków, etc. Moi rodzice zmieniają auto bo
    ich po prostu na to stać. A że ja mam taki żydowski charakter, po prostu nie
    chcę oddać taniej, niż to warte ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 34. Data: 2014-04-09 13:26:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-08, o godz. 00:55:57
    "Ajgul" <p...@k...uz> napisał(a):

> [...]
    > garażu, bo były jakieś problemy, na przykład spadkowe, ale to chyba
    > jest gorsze dla samochodu od używania. Jakiś w tym jest na pewno

    Da się. Teściowa prowadziła biznes gastronomiczny. Sprzedała
    11-letniego Poloneza Trucka z przebiegiem 41 tysięcy. Jak z fabryki -
    samochód był garażowany. Kilka lat później postanowiła że zwinie
    interes i sprzedała 6-letni bus KIA Preggio z przebiegiem niecałych 37
    tysięcy. Samochody były używane tylko przy dużych imprezach
    cateringowych i dowozie zaopatrzenia z hurtowni. Przebieg dzienny
    powyżej 100km zdarzał się sporadycznie a zdecydowanie częściej
    samochody stały w garażu. KIA miała większy przebieg bo czasami ja coś
    do firmy nią woziłem. Facet który busa kupił też nei chciał uwierzyć w
    przebieg i to że samochód "nie bity", pierwszy właściciel i
    udokumentowany przebieg. Inna sprawa że uzyskałem za niego średnią cenę
    jak za ten model - ludzie patrzą na lata a nie na stan faktyczny
    pojazdu.

    Zdrówko

  • 35. Data: 2014-04-09 15:00:00
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-04-08 12:29, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Akurat opony to najmniejszy problem zmienić, jeśli się odkształcą.
    > Tak czy inaczej wymieniasz je co 2-3 lata.

    Przy takim przebiegu to opony się wymienia co 10 lat ze starości.

  • 36. Data: 2014-04-09 19:04:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> wrote in message
    ps.com...

    > Przy takim przebiegu to opony się wymienia co 10 lat ze starości.

    Dokładnie - raczej chodziło mi o fakt, że klocki hamulcowe czy opony
    to "materiały eksploatacyjne" w każdym samochodzie i przy zakupie
    auta mają oczywiście wpływ na cenę, ale mniejszy niż np. ukryte wady
    których każdy się boi i wolałby o nich wiedzieć więcej przy zakupie :-)

  • 37. Data: 2014-04-09 21:35:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Koziołek" <k...@g...pl>

> [...]
    > bo ich po prostu na to stać. A że ja mam taki żydowski charakter, po
    > prostu nie chcę oddać taniej, niż to warte ;)

    To klienta pytaj a nie teoretyków

  • 38. Data: 2014-04-10 14:23:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 14:29:10 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Gumy twardnieją jako efekt upływu czasu - utlenianie, UV itp.
    > Jak pracują to też twardnieją a DODATKOWO podlegają zmęczeniu materiału.
    > Więc dla gum wychodzi na jedno czy stoją czy pracują, a nawet lepiej jak
    > stoją.

    Bo ja wiem? Jesli np. na gumie polozy sie na jakis czas cos ciezszego, tak, zeby sie
    odksztalcila to po zdjeciu obciazenia jednak nie wraca do stanu wyjsciwego - robia
    sie jakies wgnioty... jak troche popracuje to czasem znikaja, czasem nie...

    > Dlaczego miałyby cieknąć? Wyjaśnisz proces?

    Tego to juz nie wiem ;) moze odksztalcenia usczelek, korozja/zabrudzenie czesci
    pracujacej amortyzatora?
    Mialem tak kilka razy.. kiedys (daaaawno temu, za komuny jeszcze) ojciec odstawil
    syrene 105 na 2-3 lata... po poskladaniu i doprowadzeniu do stanu uzywalnosci takie
    efekty wystepowaly

    Ostatnio mialem podobnie w motocyklu - stal kilka miesiecy (zima ++), po wyjezdzie i
    przejechaniu 2-3km jakos dziwnie hamowal, zatrzymalem sie - tarcza polana olejem z
    lagi, druga laga tez cieknie... (przed wyjazdem na 100% bylo OK, bo blokade z tarczy
    zdejmowalem, wiec bym zauwazyl). Kierunek serwis, mechanik stwierdzil, ze czasem po
    dluzszym postoju tak bywa i byc moze samo zniknie, ale wymienilem oba uszczelniacze,
    wiec nie wiem...

    W rowerze tez podobnie: ~2 lata jezdzilem bez dobijania powietrza do amortyzatora,
    postal kilka mc, wyjechalem... powietrze "zniklo", poruszalem amortyzatorem,
    dopompowalem i... do tej pory trzyma

    WS