  • 1. Data: 2014-04-03 23:19:50
    Temat: Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    Z góry zastrzegam, że takowe istnieje - stoi w garażu moich rodziców.
    Bezwypadkowe 120D (raz delikatnie przyrysowany błotnik i zrobiony tak, że
    nie ma śladu). Prowadzi tylko mama która jest dobrym kierowcą - nie było
    jazdy na dwójce przez pięć kilometrów ;)
    Staruszkowie właśnie przesiadają się na nowa X3 a tego chcą podarować
    któremuś z synów. Synowie średnio zainteresowani, bo każdy z dwójką dzieci i
    każdy ma większe auto.
    Ile za to mozna wołać wśród zorientowanych? Bo kolejka już się ustawiła,
    tylko każdy chciałby pewnie dać jak za przekręconego tłuczka po Niemcu.
    Na otomoto za 2005 rocznik tego modelu wołają od 24 do 30 tysiecy.
    ATSD to aż żal sprzedawać :-/ Auto wizualnie i technicznie prawie jak z
    salonu...

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2014-04-03 23:36:52
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Koziołek" wrote in message news:533dd051$0$2145$65785112@news.neostrada.pl...
    > [...]
    > Ile za to mozna wołać wśród zorientowanych? Bo kolejka już się ustawiła, tylko
    > każdy chciałby pewnie dać jak za przekręconego tłuczka po Niemcu.
    > [...]

    Zaproś tę kolejkę na licytację, ten kto da najwięcej określi poziom
    "ile za to można wołać"...

  • 3. Data: 2014-04-04 00:55:12
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Aleksander napisał:
    > Zaproś tę kolejkę na licytację, ten kto da najwięcej określi poziom
    > "ile za to można wołać"...

    Dokładnie to powiedziałem rodzicom. Usłyszałem: "a co będzie, jak się
    obrażą?" ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 4. Data: 2014-04-04 01:33:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.04.2014 23:36, Aleksander pisze:

    > "Koziołek" wrote in message
    >
    > Zaproś tę kolejkę na licytację, ten kto da najwięcej określi poziom
    > "ile za to można wołać"...

    Jeśli przebieg naprawdę udokumentowany to spokojnie na prawdziwą aukcję
    bym wystawił.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-04-04 07:49:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-03 23:19, Koziołek pisze:
    > Prowadzi tylko mama która jest dobrym kierowcą - nie było
    > jazdy na dwójce przez pięć kilometrów ;)

    A przejechanie 5 kilometrów na dwójce psuje samochód?

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-04-04 08:12:51
    Temat: Re: Dziewi?cieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysi?cy - pytanie
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-04-03 23:19, Kozio?ek pisze:
    > Z góry zastrzegam, ?e takowe istnieje - stoi w gara?u moich rodziców.
    > Bezwypadkowe 120D (raz delikatnie przyrysowany b?otnik i zrobiony tak, ?e
    > nie ma ?ladu).

    bity - cena obniżona o połowę :)
    Biorąc pod uwagę oglądających, to każdy ci tak pomierzy auto że wyjdzie
    że ten błotnik to porysowali jak dach wspawywali, a w zasadzie to
    9-letnie auto z komisu obok nie ma żadnej rysy, więc dlaczego na twoim
    widać ślady użytkowania- jak tamten ma 170.000km, to twój na pewno 300 :)

    36kkm to malutko...po co to x3 kupują, jak chcą to ja im jakieś rupiecie
    dam żeby garaż zajęły, na to samo wyjdzie :)
    To mój ojciec malutko jeździ, a.... kurcze, 14-letnie auto chyba ok.
    90.000km ma :)

    Łukasz

  • 7. Data: 2014-04-04 09:13:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-04-04 08:12, dddddddd pisze:

> [...]
    > dam żeby garaż zajęły, na to samo wyjdzie :)
    > To mój ojciec malutko jeździ, a.... kurcze, 14-letnie auto chyba ok.

    Pewnie są już wiekowi i mają problemy z wsiadaniem/wysiadaniem. A X3 już
    jest ciut wyżej niż 1 :)

    Lewis

  • 8. Data: 2014-04-04 09:54:57
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 08:12:51 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > 36kkm to malutko...po co to x3 kupują, jak chcą to ja im jakieś rupiecie
    >
    > dam żeby garaż zajęły, na to samo wyjdzie :)

    To ja się na tego X3 zapisuje za 7 lat jako pierwszy ;))

  • 9. Data: 2014-04-04 10:33:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03/04/2014 23:19, Kozio?ek pisze:
    > Z g?ry zastrzegam, ?e takowe istnieje - stoi w gara?u moich rodzic?w.

    Jak ustalisz cene to daj znac ;)

  • 10. Data: 2014-04-04 10:47:29
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-04-03 23:19, Koziołek pisze:
    > Z góry zastrzegam, ?e takowe istnieje - stoi w gara?u moich rodziców.

    Mam podobny "problem"
    Rocznik 2000, 330xi przebieg 95tys z czego moje 30tys (przez 4 lata).
    Udokumentowane ksiazka serwisowa z wloskiego salonu z serwisami za caly
    okres eksploatacji we Wloszech. Potwierdzony przebieg 65tys przy zakupie
    przez polskiego dealera.
    I co z tego? Nie mam cisnienia na sprzedaz tego auta bo jest za****ste
    ale czasem sie nawija potencjalny kupiec i NIKT nie wierzy w taki
    przebieg samochodu.
    Wiem, ze z czasem bedzie coraz trudniej go sprzedac i coraz trudniej
    uwierzyc w powoli rosnacy przebieg (ok 8-9tys rocznie) ale moze sie
    kiedys jakis sensowny kupiec znajdzie :)

    --
    jarek