  • 21. Data: 2010-06-26 09:30:42
    Temat: Re: Dzień otwarty Kymco w Demczuk - Motoc ykle
    Od: Glub <g...@g...com>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Bo na 50tke ciut za długa, chociaż to zalezy też jaką 50tke.

    Vespa px i Tesco chińczyk identycznie beznadziejnie, przejechanie trasą
    siekierkowskąj to był koszmar.

    > Etam, właśnie 50tka jest idealnym uzupełnieniem stajni na miasto.
    > Maxiskuter to raczej sprzęt uniwersalny.

    Może jestem skrzywiony ale na miasto to minimum 125 jak ktoś już pisał.
    W takim przypadku to bym wybrał hondę pcx.

    --
    Glub

  • 22. Data: 2010-06-26 12:35:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > widywałem często tego typu skutery w Europie w "dalekobieżnych"
    > przelotach miejskich na obwodnicach lub autostradowych odcinkach
    > wielkich miast jak Paryż, Lyon czy Barcelona gdzie jechał sobie gość w
    > garniturze bez bagażu, pewnie do lub z pracy. W ścisłych centrach
    > widywane są głównie 50 tki.

    To jedz do wloch, tam 50 prawie nie ma.
    K.

  • 23. Data: 2010-06-26 15:16:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-26 14:35, kocyk pisze:

    > To jedz do wloch, tam 50 prawie nie ma.
    > K.

    Sporo jeździłem i wręcz przeciwnie,zwłaszcza na południu,pod każdą
    latarnią przypięta 50,zazwyczaj byle jaka,ze względu na parking:-)
    No i widziałem zakończenie meczu-setki pierdzikółków wyjeżdżających z
    parkingu pod stadionem a nad nimi niebieska mgła:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2010-06-26 17:54:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Glub napisał(a):

    > Może jestem skrzywiony ale na miasto to minimum 125 jak ktoś już pisał.

    Optymalnie może i tak, ale mój Elik spoko daje radę, rzadko kto mnie
    myknie a on lata tylko 80.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']