  • 11. Data: 2010-06-25 21:53:19
    Temat: Re: Dzień otwarty Kymco w Demczuk - Motoc ykle
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    news:i0363q$hrv$1@usenet.news.interia.pl...

    > Megaskutery, jak np. Burgman 600, są do turystyki - nie do miejskich
    > korków.
    widywałem często tego typu skutery w Europie w "dalekobieżnych" przelotach
    miejskich na obwodnicach lub autostradowych odcinkach wielkich miast jak
    Paryż, Lyon czy Barcelona gdzie jechał sobie gość w garniturze bez bagażu,
    pewnie do lub z pracy. W ścisłych centrach widywane są głównie 50 tki.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2010-06-25 21:55:09
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Podobno ten Downtown 300 zaskakuje niewielkimi wymiarami - nie wiem jak
    > jest naprawde, tylko tak czytalem. I powiem szczerze - skoro tak zaskoczyl
    > redaktora to chetnie bym sam sprawdzil i porownal z jakas 125, albo nawet
    > 50'tka.

    > W sumie ok, ale nie widze czemu mala 250'tka mialaby nie robic tego samego
    > (w sensie z wyjatkiem zachety dla dzieci).

    > Tu sie w 100% zgadzam.

    > No i juz wiem czemu mowisz, ze 50'tka jest wystarczajaca. Do Bytomia to
    > faktycznie nic wiecej nie potrzeba - tam to chyba nigdy nie jechalem

    da sie, da. Po Bytomiu i po całej Silesii. Trzeba tylko wiedzieć którędy i
    jak ;))))
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2010-06-25 22:04:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości grup
    > No ale w takim razie co mają powiedzieć rowerzyści, którzy jeżdżą drogami,
    > a nie chodnikami? Większość z nich jednak przeżywa.

    Szczerze? W mojej opini nie powinni w ogole poruszac sie po drogach na
    ktorych dopuszczalna predkosc wynosi wiecej niz 20-30km/h. Obok kazdej
    normalnej drogi powinna byc sciezka rowerowa, ew. dopuszczalne powinno byc
    poruszanie sie po chodniku.

    Ale to dyskusja nieodpowiednia w tym miejscu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2010-06-25 22:06:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > da sie, da. Po Bytomiu i po całej Silesii. Trzeba tylko wiedzieć którędy i
    > jak ;))))

    I to jest powod dla ktorego tam nie jechalem wiecej niz te 45;) Jak juz
    jestem na poludniu to wole bardziej na wschod od katowic... np. do Krakowa.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-06-25 22:36:35
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 26 Jun 2010 00:04:54 +0200, Ivam
    <filipz@wytnij_to_prosze_poczta.fm> wrote:

    [...]
> [...]
    > ktorych dopuszczalna predkosc wynosi wiecej niz 20-30km/h. Obok kazdej
    > normalnej drogi powinna byc sciezka rowerowa, ew. dopuszczalne powinno

    Ha ha ha ha. :-) Ostatnio jeżdżę sporo rowerem i nasze polskie ścieżki
    rowerowe to srogość pierwszej klasy. Ostatnio rozbawiła mnie trochę mnie
    wielki metalowy kontener postawiony dokładnie na ścieżce rowerowej, dość
    absurdalnie to wyglądało.

    A ja mam kolarzówkę i lubię pocisnąć, na chodniku i na ścieżce rowerowej
    robi się to zdecydowanie gorzej niż na asfalcie.

    > Ale to dyskusja nieodpowiednia w tym miejscu.

    E, czemu, rowerzyści to tacy Bracia Mniejsi a o ruchu drogowym to w
    sumie tutaj też na miejscu.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 16. Data: 2010-06-25 22:53:07
    Od: Glub <g...@g...com>

    Ivam, napisałeś dokładnie wszystko to co chciałem napisać:)
    --
    Glub

  • 17. Data: 2010-06-26 06:26:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 26 Cze, 00:04, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

> [...]
    > ktorych dopuszczalna predkosc wynosi wiecej niz 20-30km/h. Obok kazdej
    > normalnej drogi powinna byc sciezka rowerowa, ew. dopuszczalne powinno byc

    To fakt. Jade kiedyś rano o 8 w Wawie na Modlińskiej od strony
    Nieporętu, patrze a tam sznur autobusów na buspasie. Przeciskam się,
    przeciskam a na czele autobusów jedzie wyluzowany rowerzysta na
    leżąco :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-06-26 06:30:00
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Glub napisał(a):

    > Mieszkam na Ursynowie, pracuje na Targówku, robiłem tą trasę 50. Lipa
    > totalna.

    Bo na 50tke ciut za długa, chociaż to zalezy też jaką 50tke.

    > Ty myślisz ze skuter-motorower będzie w zasięgu zainteresowania
    > motocyklistów na codzień jeżdżących okolicami 500 i wyżej?
    > Mi się wydaje ze raczej coś z megaskuterów prędzej, jeśli w ogóle.

    Etam, właśnie 50tka jest idealnym uzupełnieniem stajni na miasto.
    Maxiskuter to raczej sprzęt uniwersalny.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 19. Data: 2010-06-26 07:04:28
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-26 08:26, AZ pisze:
> [...]
    > Nieporętu, patrze a tam sznur autobusów na buspasie. Przeciskam się,
    > przeciskam a na czele autobusów jedzie wyluzowany rowerzysta na

    Znaczy się nogami do przodu - karawanem? :

    wo_Ohoo!

  • 20. Data: 2010-06-26 07:22:29
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ha ha ha ha. :-) Ostatnio jeżdżę sporo rowerem i nasze polskie ścieżki
    > rowerowe to srogość pierwszej klasy.

    A drogi tez mamy na poziomie europy zachodniej? Ja mowie jak powinno byc,
    ale nie licze, ze tak bedzie.

    --
    pzdr:
    Ivam